Future Payments 2013 innovaatiopalkinto Pohjoismaihin!

Uutinen   •   Kesä 18, 2013 22:50 EEST

Sähköisen asioinnin turvaamisen palveluja tarjoava Pohjoismainen Signicat voitti tänä vuonna innovaatiopalkinnon Future Payments konferenssissa Lontoossa.

Konferenssi on suunnattu erityisesti pankkialalla toimiville yrityksille Euroopassa. Innovaatiopalkinto myönnettiin sarjassa: "Yritys tai ryhmä, joka on osoittanut innovatiivista ja eteenpäin katsovaa asennetta tuotteillaan, palveluillaan tai aloitteillaan". Kilpailuun osallistui Eurooppalaisia yrityksiä ja arviointi aika oli viimeiset 12 kuukautta.

Signicat palkittiin pilvipalvelusta, joka mahdollistaa usean sähköisen kanavan käytön kaupanteossa, käyttäjien tunnistuksessa ja sähköisessä allekirjoituksessa.

Sähköinen kaupankäynti on lisääntynyt jatkuvasti 90-luvulta lähtien. Tämä on luonnollisesti saanut myös verkkorikollisten jakamattoman huomion. Signicat kehittää jatkuvasti uusia tapoja jolla varmistetaan verkkokauppaa käyvien identiteetti sekä edelleen luottamus maksukorttien käyttöön Internetissä.

"Olemme iloisia ja erittäin ylpeitä siitä, että tuomaristo on havainnut pienen pohjoismaisen yrityksen Euroopan suurilla markkinoilla", sanoo Tanskan maajohtaja, Lars Møller Kristensen. "Tämä valinta vahvistaa sen, että valitsemamme lähestymistapa antaa meille mahdollisuuden kehittää palveluita, jotka voivat todella antaa vauhtia korttimaksamiselle."