Suomalainen Paytrail yhteistyöhön Signicatin kanssa

Uutinen   •   Elo 02, 2013 14:15 EEST

Verkkomaksamisen palveluja tarjoava Paytrail (ennen Suomen Verkkomaksut Oyj) valitsi Signicatin siivittämään jyväskyläläisyrityksen kansainvälistymistä. Signicat mahdollistaa Paytrailin asiakkaiden tunnistamisen verkossa, yli maarajojen.

Paytrail haastaa palveluillaan kansainväliset maksujätit. Yritys on kehittänyt Paytrail-tilipalvelun, joka helpottaa etenkin mobiililaitteilla maksamista.

Signicat auttaa ja nopeuttaa merkittävästi meidän kansainvälistymistämme. Uutta verkko-ostamisen mullistavaa Paytrail-tilipalvelua kehittäessämme olemme onnistuneet löytämään Signicatin tyyppisiä kumppaneita, jotka sopivasti täydentävät omaa osaamistamme ja joiden kanssa yhteistyö on ollut mukavaa ja joustavaa. Lopputulemana kansainvälinen äärettömän käyttäjäystävällinen ja laadukas palvelu.

Niko Lehtonen,
Founder, Services Director
Paytrail

Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Paytrailin kanssa ja odotamme innolla Paytrail-tilin yleistymistä, lisää Signicatin maajohtaja Antti Harsunen