OhMiBod blueMotion – maailman ensimmäinen WIFI-vibraattori

Uusi OhMiBod BlueMotion WIFI-vibraattori ohjataan älypuhelimen sovelluksen kautta ja se on maailman ensimmäinen vibraattori jota saa käyttääkaukoetäisyys-seksileluksi.

BlueMotion on paras vaihtoehto jos haluat piristää seksielämäsi, esimerkiksi, kun kumppanisi on työmatkalla, mutta tuote voidaan käyttää myös jos haluat ottaa flirttailusi uuteen, jännittävään tasoon.

Hieman epätavanomainen ehdotus OhMiBod BlueMotion-vibraattorin käytöstä tulee amerikkalainen Brian Dunhamilta  joka loi vibraattorin vaimonsa Sukin kanssa.

Suki ja Brian ovat olleet naimisissa yli 26 vuotta ja he ovat perustaneet seksialan yrityksen OhMiBod joka on luonut muutama upeaa high-tech seksilelua. BlueMotion on kuitenkin parhaillan yksi suosituimmista OhMiBod-tuotteista.

Ennen kun uusi vibraattori on edes saatavilla suomalaisissa kaupoissa, siitä on jo paljon keskusteltu kansainvälisessä mediassa sillä tuote on ensimmäinen laatuaan maailmassa.

Lisäksi WIFI-ominaisuus jonka ansiosta on mahdollistaa ohjata vibraattoria maan tai jopa maailman toiselta puolelta, BlueMotion vibraatorilla on myös Bluetooth-ominaisuus jonka ansiosta on mahdollista ohjata vibraattoria enintään 8 m etäisyydellä. Siksi BlueMotion vibraattoria saa käyttää myös tavallisena wifi-vibraattorina jota saa nauttia joko yksin tai yhdessä kumppanin kanssa.

Seksilelujen uusi trendi

Hänen työkokemuksensa ansiosta verkkokaupan Sinul.fi perustaja ja osaomistaja Mathilde Mackowski on saanut hyvin huomattavan käsityksen siitä mitä tapahtuu seksilelujen alalla ja hän on  ehdottomasti siinä mielessä että OhMiBod BlueMotion on poikkeuksellinen tuote:

"BlueMotion-vibraattori on erittäin jännittävä uusi tuote jonka teknologiset mahdollisuudet parantavat sen toimintansa, siksi  BlueMotion vibraattorista on tullut uusi trendi seksilelujen tuotannossa. On olemassa muita älypuhelimen sovelluksen kautta eli app-ohjattuja vibraattoreja, esimerkiksi, We-Vibe 4 Plus, ja olen varma siitä, että tulevaisuudessa  saadaan monia muita WiFi- ja Bluetooth-seksileluja", sanoo Mathilde

App-ohjattu vibraattori tuo teidät lähemmäksi toisiaan

Mathilden mukaansa on hyvä asia että seksilelujenkin tuotannossa käytetään uusia teknologisia mahdollisuuksia koska monet ihmiset käyttävät erityyppisiä sovelluksia jokapäiväisessä elämässään. Ja toisin kuin monet muut sovellukset jotka kääntävät pois huomiota teidän suhdettanne ja tuloksena vietätte vähemmän aikaa yhdessä, OhMiBod BlueMotion voisi tuoda teidät lähemmäksi toisiaan:

"Uskon että BlueMotion on hauska väline joka voi auttaa teitä saamaan enemmän läheisyyttä jokapäiväisessä elämässä. Se voi lisätä uutta puhtia seksielämäänne ja auttaa tuoda teidät lähemmäksi toisiaan siitä riippumatta oletteko te fyysisesti yhdessä tai olette kaukana toisistaan. BlueMotion avulla voit myös luoda henkilökohtaisen värinämalli,  juuri sellaisen kuin haluat. Niin monia mahdollisuuksia, BlueMotion todellakin antaa sinulle vapauden leikkia ja luoda ainutlaatuisia kokemuksia joka kerta", kertoo Mathilde.

Lukemattomia mahdollisuuksia itse asiassa on juuri se mistä OhMiBod omistaja Brian pitää  BlueMotion-vibraatorista eniten: "Rakastan sitä katsetta mikä ilmenee ihmisten kasvoissa, kun esittelen heille demo-tuotetta ja he ymmärtävät, mitä kaikkea sillä saa kokea!", Brian sanoo hymyillen.

Paras asia seksilelujen kehittämisessä

Brian on kehittänyt monia seksileluja vaimo Sukin kanssa jo yli 8 vuotta ja on pitkään unelmoinut langattomien seksilelujien kehittämistä. Brian sai idean koska itse ei pidä johtoja eikä johtimia. Mutta vain hiljattain on tullut mahdolliseksi WIFI- ja Bluetooth-teknologian integroituminen yhteen BlueMotion-vibraattoriin kohtuulliseen hintaan.

Seksileluilla tietysti on suuri merkitys seksilelujen tuottajien Brian ja Sukin elämässä, mutta ei ainoastaan työelämässä. He käyttävät seksileluja oman parisuhteen piristämiseen:

"Rehellisesti sanoen seksilelujen käyttö muutti Sukin ja minun suhteen ja auttoi pitämään avioliitomme onnellisena ja terveenä 26 vuotta. Lelut makuuhuoneessa ovat hauskoja, jännittäviä ja voivat todella auttaa pitämään parit yhdessä. Eikä tietenkaan saa unohtaa orgasmeja jotka seksilelut auttavat saamaan ", sanoo Brian ja jatkaa:" Paras asia työskennellessä yhdessä vaimon kanssa seksialalla on se että saamme tehdä yhdessä kaikki beta-testauksia! "

• Elämäntyyli

• mathilde mackowski