Vuoden seksikkäimmät suuntaukset USA:n suurimmilta seksimessuilta

Muutama päivä sitten Yhdysvaltojen suurimmat seksimessut, The ANME Show, olivat täydessä vauhdissa Los Angelesissa, ja Pohjoismaiden suurimman eroottisen verkkokauppa Sinful.fi:n perustaja Mathilde Mackowski oli menossa mukana. Hän pääsi tutustumaan maailman johtavien seksilelutuotemerkkien uutuuksiin sekä mittaamaan markkinoiden kuumimpien suuntausten lämpötilaa Kalifornian auringossa. Tarjolla oli sekä ajan tasalle päivitettyjä vanhoja kunnon klassikoita että upouusia, innovatiivisia tuotteita, joissa on panostettu tekniikkaan ja interaktiivisiin toimintoihin.

Täältä voit lukea Mathilde Mackowskin arvion siitä, mitä suomalaisiin makuuhuoneisiin on luvassa loppuvuoden aikana - ja nämä suuntaukset ilahduttavat varmasti sekä sinkkuja että parisuhteessa olevia, sukupuolesta riippumatta.

Nyt panostetaan intiimiyteen ja laatuaikaan

Parin viime vuoden aikana seksi- ja parisuhdepelit ovat kasvattaneet suosiotaan kaikkialla maailmassa. Pohjoismaissa suureen suosioon on kohonnut erityisesti eroottinen lautapeli Monogamy, joka sisältää hauskoja, jännittäviä ja tuhmia haasteita, jotka antavat pariskunnille mahdollisuuden löytää aivan uusia puolia toisistaan. Seksipelien trendi näyttäisi jatkuvan vastaisuudessakin:

“Parisuhdepelit ovat nyt niin pinnalla, että suuret, kansainväliset valmistajat ovat rynnänneet markkinoille erilaisten englanninkielisten kortti- ja lautapelien kanssa”, kertoo Mathilde Mackowski ja selventää, että nykyinen urakeskeinen ja täydellisyyden tavoitteluun keskittynyt suuntaus yhteiskunnassa saa parisuhteessa olevat pyrkimään lähemmäs toisiaan ja priorisoimaan rakkautta ja intiimiyttä enemmän kuin aiemmin.

“Monogamy tarjoaa hauskuutta ja laatuaikaa - niin romanttisessa kuin seksikkäässäkin mielessä”, lupaa Mathilde Mackowski.

Womanizer-kuume polttelee

Laatuaikaa on luvassa myös naisille. Maailman kuumin ja hypetetyin seksilelubrändi Womanizer on juuri julkaissut uuden, paremman ja entistäkin villimmän version jumaloidusta stimulaattoristaan, jonka ainutlaatuiset ilmavirrat, imutukset ja puhallukset saavat aikaan syviä klitorisorgasmeja. Womanizer Premium Klitorisstimulaattori on saatavilla kolmessa tyylikkäässä värissä ja se on jo inspiroinut useita viiden tähden arvosteluja. Sen uusi Smart Silence -teknologia ja autopilottiasetus herättävät varmasti innostusta, arvelee Mathilde Mackowski.

“Womanizer on tullut jäädäkseen, sillä se on aivan mullistava tuote naisen nautintoon. Patentoitu Pleasure Wave Technology vie klitorisorgasmit uudelle tasolle, ja tämä uusi Premium-versio on pesunkestävä voittaja.”

Tuoreet luvut Sinfulin verkkokaupasta osoittavat, että yksin viime kuun aikana Womanizer-tuotteita on etsitty jopa 24 233 kertaa, mikä on ollut nouseva suuntaus koko vuoden ajan. Mathilde Mackowski odottaa entistäkin jyrkempää kasvua uuden Premiumin tultua markkinoille.

“Olemme keskellä varsinaista Womanizer-kuumetta.”

Realistinen seksi tekee paluun

Samalla kun naisia hemmotellaan uusimmalla teknologialla, miehet pääsevät nauttimaan aidonkaltaisista tuotteista, jotka stimuloivat upeasti ja antavat samalla kiihottavaa palautetta.

“Asiakkaat kysyvät yhä enenevissä määrin luonnollisten tuotteiden perään. He haluavat pehmeitä, yksityiskohtaisia ja joustavia tuotteita, jotka ovat laadukkaita ja joissa on mielellään myös interaktiivisia ominaisuuksia, jotka saavat aikaan läheisyyden tunteita ja tuovat käytön lähemmäs ‘oikeaa’ seksiä”, kertoo Mathilde Mackowski.

Tämä kehitys ei ole jäänyt huomaamatta Sinful.fi:ssä. Pelkästään tämän vuoden touko- ja heinäkuun välisenä aikana realististen seksilelujen myynti on peräti kaksinkertaistunut.

Siksi Sinfulin perustajan mukaan yksi messujen mielenkiintoisimmista ja huomiota herättävimmistä uutuuksista tulikin tänä vuonna amerikkalaiselta Pipedream-tuotemerkiltä. Fuck Me Silly Dirty Talk Interaktiivinen Minimasturbaattori on puhuva, silkinpehmeillä fanta-flesh -pakaroilla varustettu takamus, jossa on kaksi luonnolliseksi muotoiltua aukkoa ja joka innostuu rakastavista läpsäisyistä. Fuck Me Silly Dirty Talk reagoi yhdyntään kiihottavilla värinöillä, kuuluvilla voihkaisuilla sekä ‘rohkaisevilla’ sanoilla. Ja mitä voimakkaammin ja nopeammin siihen yhtyy, sitä intohimoisemmaksi ja intensiivisemmäksi se muuttuu.

“Aitoa asiaa muistuttavat tuotteet ovat tehneet todella voimakkaan comebackin, mutta aivan uutta on se, että miestä stimuloidaan nyt myös äänen avulla”, Mathilde Mackowski sanoo.

Pipedreamin luonnolliseksi muotoiltu peppu on täydellinen valinta miehelle, joka syttyy tuhmista, kinkyistä puheista. Bonuksena tulee myös helposti käsiteltävä koko, joka mahdollistaa reissukäytön eikä vie paljoa säilytystilaa kotona.

“Uskallan taata, että suomalaisille on luvassa todella jännittävä ja seksikäs syksy”, Mathilde Mackowski lupaa.

Katso tai lataa kuvat The ANME Show'n jännittävistä uutuuksista täältä.

Tietoa Sinfulista:

• Yrityksen perustivat Mathilde Mackowski ja Tonny Andersen vuonna 2008 ja nykyisin sillä on yli 80 työntekijää.
  • Sinful on voittanut useita yritys- ja verkkokauppapalkintoja.

• seksuaalinen halu