Snow auttaa SAP-asiakkaita tekemään parempia päätöksiä

Press Release   •   Dec 02, 2015 10:15 EET

Software Asset Management (SAM) -ratkaisujen markkinajohtaja Snow Software jatkaa SAP-asiakkaille tarjottavien tuotteidensa kehittämistä. Tänään julkistetaan uusi versio Snow Optimizer for SAP® -ohjelmistosta, joka tarjoaa aiempaa paremman käyttö- ja lisenssikontrollin sekä mahdollisuuden parempaan kustannustehokkuuteen.

Päivitetty versio sisältää uusia ominaisuuksia, jotka antavat SAP-asiakkaille keinoja alustan käytön optimointiin. Odotetuin on mahdollisuus mitata muistin käyttöä SAP HANA:ssa, joka on ajankohtaista yhä useamman SAP-asiakkaan siirtyessä käyttämään HANA:aa.

- Mittaamalla ja optimoimalla HANA-käyttäjien muistin käyttöä edistämme asemaamme yhä edelleen. Samalla varmistamme, että organisaatiot hyödyntävät investointejaan SAP-lisensseihin mahdollisimman paljon eivätkä osta enempää lisenssejä kuin käyttävät, sanoo Snow Softwaren Chief Technology Officer Peter Björkman.

Uudet toiminnallisuudet vahvistavat Snow Optimizer for SAP® Software -ohjelmistoa ja auttavat SAP-asiakkaita paremman neuvotteluaseman saavuttamisessa HANA:aan siirryttäessä. Snow jatkaa organisaatioiden auttamista lisenssien hallinnoimisessa sekä lyhyen ja pitkän aikavälin kustannustehokkaiden ja strategisten päätösten tekemisessä.

Lue lisää päivityksestä

Snow Software (www.snowsoftware.com) uskoo useimpien yritysten maksavan liikaa ohjelmistoistaan hallinnan, ymmärryksen tai ohjeistuksen puutteen vuoksi.

Siksi Snow Software tarjoaa ohjelmisto-omaisuuden hallintaratkaisuja taatakseen yritysten ohjelmistoihin vuosittain käytetyn 320 miljardin dollarin olevan hyvä sijoitus. Snow Software varmistaa yrityksillä käyttävän oikeaa määrää ohjelmistolisenssejä – ei liikaa eikä liian vähän.

Maailmanlaajuisesti yli 5 000 organisaatiota hyödyntää Snowin ratkaisuja ohjelmistolisenssien optimoinnissa kymmenessä miljoonassa laitteessa mobiilista pöytäkoneisiin ja datakeskuksista pilvipalveluihin.

Lisätietoja Snow Softwaresta: www.snowsoftware.com/int/company/about-snow-software

Comments (0)