Snow auttaa SAP-asiakkaita tekemään parempia päätöksiä

Software Asset Management (SAM) -ratkaisujen markkinajohtaja Snow Software jatkaa SAP-asiakkaille tarjottavien tuotteidensa kehittämistä. Tänään julkistetaan uusi versio Snow Optimizer for SAP® -ohjelmistosta, joka tarjoaa aiempaa paremman käyttö- ja lisenssikontrollin sekä mahdollisuuden parempaan kustannustehokkuuteen.

Päivitetty versio sisältää uusia ominaisuuksia, jotka antavat SAP-asiakkaille keinoja alustan käytön optimointiin. Odotetuin on mahdollisuus mitata muistin käyttöä SAP HANA:ssa, joka on ajankohtaista yhä useamman SAP-asiakkaan siirtyessä käyttämään HANA:aa.

- Mittaamalla ja optimoimalla HANA-käyttäjien muistin käyttöä edistämme asemaamme yhä edelleen. Samalla varmistamme, että organisaatiot hyödyntävät investointejaan SAP-lisensseihin mahdollisimman paljon eivätkä osta enempää lisenssejä kuin käyttävät, sanoo Snow Softwaren Chief Technology Officer Peter Björkman.

Uudet toiminnallisuudet vahvistavat Snow Optimizer for SAP® Software -ohjelmistoa ja auttavat SAP-asiakkaita paremman neuvotteluaseman saavuttamisessa HANA:aan siirryttäessä. Snow jatkaa organisaatioiden auttamista lisenssien hallinnoimisessa sekä lyhyen ja pitkän aikavälin kustannustehokkaiden ja strategisten päätösten tekemisessä.

Lue lisää päivityksestä

• Data, Telecom, IT

• lisenssienhallinta
  • sam
  • sap
  • snow license manager
  • snow software
  • software asset management
  • sap hana
  • snow optimizer for sap® software

Snow Software (www.snowsoftware.com) uskoo useimpien yritysten maksavan liikaa ohjelmistoistaan hallinnan, ymmärryksen tai ohjeistuksen puutteen vuoksi.

Siksi Snow Software tarjoaa ohjelmisto-omaisuuden hallintaratkaisuja taatakseen yritysten ohjelmistoihin vuosittain käytetyn 320 miljardin dollarin olevan hyvä sijoitus. Snow Software varmistaa yrityksillä käyttävän oikeaa määrää ohjelmistolisenssejä – ei liikaa eikä liian vähän.

Maailmanlaajuisesti yli 5 000 organisaatiota hyödyntää Snowin ratkaisuja ohjelmistolisenssien optimoinnissa kymmenessä miljoonassa laitteessa mobiilista pöytäkoneisiin ja datakeskuksista pilvipalveluihin.

Lisätietoja Snow Softwaresta: www.snowsoftware.com/int/company/about-snow-software

Natalie Edstav

Press contact Field Marketing Manager, North Eastern Europe