Snow Software laajentaa Espanjaan ja Italiaan

Johtava Software Asset Management (SAM) -ratkaisujen toimittaja Snow Software jatkaa laajenemista. Ruotsalaisyritys on ilmoittanut avaavansa toimipisteet myös Madridissa ja Milanossa.

Laajeneminen on luonnollinen osa Snow Softwaren kehitystä. Italia ja Espanja ovat kiinnostavia alueita, joissa on paljon potentiaalia. Snow Software haluaa olla läsnä näillä markkinoilla.

”Meille on tärkeää tarjota asiakkaillemme paras mahdollinen kokemus. Sitä varten tarvitaan läsnäoloa ja ymmärrystä myös paikallisesti. Madridin ja Milanon toimistojen avaaminen osoittaa, että näemme isoja mahdollisuuksia Espanjassa ja Italiassa. Markkinat ovat siellä kypsät yhä paremmille SAM-ratkaisuille”, sanoo Axel Kling, Snow Softwaren toimitusjohtaja.

Tämän vuoden kuluessa Snow Software on avannut toimipisteet myös Pariisissa, Sydneyssä ja Mexico Cityssä. Näin ollen Snow Softwarella on nyt 18 aluetoimistoa sekä kaksi kehitysyksikköä Saksassa ja Norjassa

• Data, Telecom, IT

• lisenssienhallinta
  • snow software
  • software asset management
  • ohjelmisto-omaisuuden hallinta
  • ohjelmistolisenssien optimoinnin toimittaja
  • ohjelmistolisenssien optimointi
  • sam
  • snow license manager

Snow Software (www.snowsoftware.com) uskoo useimpien yritysten maksavan liikaa ohjelmistoistaan hallinnan, ymmärryksen tai ohjeistuksen puutteen vuoksi.

Siksi Snow Software tarjoaa ohjelmisto-omaisuuden hallintaratkaisuja taatakseen yritysten ohjelmistoihin vuosittain käytetyn 320 miljardin dollarin olevan hyvä sijoitus. Snow Software varmistaa yrityksillä käyttävän oikeaa määrää ohjelmistolisenssejä – ei liikaa eikä liian vähän.

Maailmanlaajuisesti yli 5 000 organisaatiota hyödyntää Snowin ratkaisuja ohjelmistolisenssien optimoinnissa kymmenessä miljoonassa laitteessa mobiilista pöytäkoneisiin ja datakeskuksista pilvipalveluihin.

Lisätietoja Snow Softwaresta: www.snowsoftware.com/int/company/about-snow-software

Natalie Edstav

Press contact Field Marketing Manager, North Eastern Europe