4K-valikoima kasvaa jatkuvasti Tämän vuoden BRAVIA™ 4K-televisiomallisto tarjoaa enemmän mahdollisuuksia nauttia alkuperäisestä Ultra-HD-sisällöstä

4K merkitsee neljä kertaa Full HD -tarkkuutta enemmän yksityiskohtia. Sonylla on tarjolla nopeasti kasvava valikoima 4K-sisältöä, josta voi nauttia tämän vuoden Sonyn BRAVIA™ Ultra-HD–malliston televisioilla – ja lisää on tulossa.

4K-tekniikan vyöryä ei voi pysäyttää. Useat johtavat televisioyhtiöt, kaapeli- ja satelliittikanavat sekä internetin suoratoistopalvelut kokeilevat jo yksityiskohdilla kyllästetyn 4K-sisällön lähettämistä.

Uusi HEVC-standardi (H.265) tekee 4K-kuvan ja -äänen koodauksesta valtavasti aiempaa tehokkaampaa. Tämä on erinomainen uutinen kaikille vuoden 2014 4K Ultra HD BRAVIA -television omistajille. HEVC-tuki on standardina kaikissa nykyisissä malleissa, joten 4K-sisällöstä voi nauttia suoratoistona tai tallenteelta vaikka jo tänään.

Vaikka omistaisi vanhemman 4K Ultra HD BRAVIA -television, jossa ei ole sisäänrakennettua HEVC-tukea, hätä ei ole tämän näköinen. Sonyn FMP-X5 4K -mediasoittimessa on sisäänrakennettu 4K HEVC -dekooderi, tarjoten hyvän ratkaisun alati laajenevan 4K-sisällön hyödyntämiseksi.

Kun televisioyhtiöt vasta hiovat julkaisusuunnitelmiaan, internetin sisältöpalvelut ovat jo pidemmällä. Netflix teki uraauurtavan päätöksen tarjotessaan suosikkisarjojaan, House of Cardsia ja Breaking Badia, aiemmin tänä vuonna vuoden 2014 4K Ultra HD BRAVIA -televisioiden omistajille valituilla markkinoilla.

BRAVIAn ostajille etuoikeus 4K-elokuviin

Uusi erikoistarjous antaa BRAVIAN ostajille mahdollisuuden nauttia valikoimasta suosittuja Sony Picture Entertainmentin Hollywood-elokuvia 4K-tarkkuudella Sonyn uuden Privilege Movies 4K -järjestelmän kautta. Valikoitujen BRAVIA 4K -mallien kanssa kaupan päälle saa valita 10 elokuvan valikoimasta viisi alkuperäistä 4K-elokuvaa, jotka on valmiiksi ladattu ulkoiselle kovalevylle. Privilege Movies 4K –tarjous tulee voimaan joulumarkkinoille.

BRAVIAN 4K-skaalauksella kaikki näyttää paremmalta

Riippumatta siitä katsooko alkuperäistä 4K-sisältöä, elokuvaa omasta Blu-ray-kokelmasta, televisio-ohjelmaa tai videoita internetistä, kaikki näyttää upealta 4K Ultra HD BRAVIA -televisiosta katsottuna. Sonyn 4K X-reality PRO -siru hienosäätää ja tarkentaa jokaisen kuvan, jopa HD-laatuiset tai alemman resoluution internetvideot, ylösskaalaten ne 4K-tarkkuuteen (3840 x 2160).

Laajentuva 4K Ultra HD -televisiomallisto

Sonyn nykyisen seitsemän 4K-television lisäksi Sonyn viimeisin lisäys mallistoon, BRAVIA S90, on saatavilla jälleenmyyjiltä ja Sonyn verkkokaupasta lokakuun alusta alkaen. Ennakkotilaukset käynnistyvät heti IFA:n jälkeen. Uutuus on saatavana sekä 75-tuumaisena että 65-tuumaisena. Uutuustelevision kauniisti kaareva näyttö sulkee katsojan hellästi sisälle upeaan 4K-kuvan maailmaan. Edistykselliset kuvateknologiat tuovat aivan uutta eloa televisioviihteeseen kihelmöivällä kirkkaudella, terävyydellä ja väreillä. Uusi 4.2-kanavainen Multi-angle Live Speaker -kaiutinjärjestelmä käyttää tarkoin suunnattuja erillisiä kaiutinmuuntimia ympäröiden kuulijan 360° surround-äänellä.

Uuden BRAVIA S90 mallien suositushinnat:

BRAVIA S90 75”: noin 8 499 euroa

BRAVIA S90 65”: noin 3 999 euro

Löydä täydellinen kaarevuus: lue tästä lehdistötiedote BRAVIA S90 –televisiosta

Katso tästä tämän vuoden BRAVIA 4K Ultra HD –televisiomallisto.

Painokelpoisia kuvia tuotteista on saatavilla osoitteesta https://www.sonynordicimages.net/bravia-s-series

• Kotielektroniikka

• televisio

Sony on yksi maailman johtavista sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden innovoijista. Sony on tunnettu sen audiovisuaalisista tuotteista kuten 4K Ultra HD ja Full HD LED BRAVIA™ -televisioista, Cyber-shot™-digitaalikameroista, Handycam®-videokameroista, “α”-mallin (lausutaan Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Sony-tableteista ja Walkman®-MP3-soittimista sekä VAIO™-tietokoneista ja ammattilaisten broadcast-tuotantolaitteista.

Lisätietoja Sony Europesta osoitteessa: www.sony-europe.com. Lisätietoja Sony Corporationista osoitteessa: www.sony.net.

Sony, WALKMAN, VAIO, Cyber-shot, Handycam, α, Exmor, BRAVIA and XDCAM ovat Sony Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä. Kaikki muut tavaramerkit ovat niiden yritysten omistamia joille kyseiset tavaramerkit ovat rekisteröity.

Liitetyt tapahtumat