Älypuhelimeen yhdistettävä auton audiojärjestelmä tarjoilee uutta maustetta ajamiseen

• Yhteensopiva Apple CarPlay1 ja Android Auto™2 kanssa
  • Yksinkertainen ja turvallinen käyttöliittymä
  • Ainutlaatuinen äänimaailma EXTRA BASS™ -teknologian ja DSO-ominaisuuden (Dynamic Stage Organizer) ansiosta

XAV-AX100-audiojärjestelmä tarjoaa kaiken, mitä vain voi kuvitella tarvitsevansa pitkillä automatkoilla. Siinä on uusimmat älypuhelinliitännät sekä paranneltu kosketusnäytöllä varustettu käyttöliittymä, laaja valikoima erilaisia mediatiedostoja ja pääsy tuoreimpaan informaatioon tien päällä.

XAV-AX100 –audiojärjestelmä hyödyntää Sonyn ainutlaatuista teknologiaa: high power sound -äänenlaatu ja EXTRA BASS™ -ominaisuus tuottavat autoon aivan uudenlaisen, yksityiskohtaisen äänimaailman. Samalla järjestelmä huolehtii ajamisen turvallisuudesta ja mukavuudesta pyöritettävän äänenvoimakkuuden säädön ja äänikomento-ominaisuuksien ansiosta.

XAV-AX100-audiojärjestelmän suositushinta täsmentyy myöhemmin ja se tulee myyntiin Euroopassa joulukuun 2016 lopussa.

Tiedote löytyy kokonaisuudessaan liitteenä englanniksi.

1 Apple, iPad, iPhone, iPod ja iPod touch ovat yrityksen Apple Inc tuotemerkkejä. Se on rekisteröity Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Apple CArPaly on Apple Inc:in tuotemerkki.

2 Android AutoTM on yhteensopiva Android-puhelimien kanssa, jotka ovat malliltaan Android 5.0 (Lollipop) tai uudempi.Android AutoTM ei välttämättä ole saatavilla kaikkiin laitteisiin eikä välttämättä kaikilla alueilla tai kaikissa maissa. Android, Android Auto, Google Play ja muut merkit ovat Google Inc:in tuotemerkkejä.

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordiclene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Noora Orlimo, Viestintätoimisto Manifestosony@manifesto.fi / +358 44 517 40 55