Bileet pystyyn Sonyn uusilla langattomilla EXTRA BASS™ -kaiuttimilla

• Fiilistele syvää ja säväyttävää EXTRA BASS™ -bassosoundia uudella LIVE SOUND -tilalla, joka luo aidon livekeikkatunnelman.
  • Nauti vapaudesta – nämä kaiuttimet voi ottaa mukaan joka paikkaan, sillä niillä on veden- ja pölynkestävyyden IP67-luokitus.
  • Käytä uutta ”Party Booster”-ominaisuutta täydellisen biletunnelman luomiseen.
  • Yhdistä jopa 100 kaiutinta toisiinsa ja tee juhlista suuremmat ja kauniimmat Wireless Party Chain -ominaisuudella.

Sonyn uudet EXTRA BASS™ -sarjan langattomat bilekaiuttimet on nyt julkaistu. SRS-XB41-, SRS-XB31- ja SRS-XB21-kaiuttimista lähtee ääntä kunnon kekkereihin. Kannettava koko ja muotoilu, kestävyysominaisuudet, EXTRA BASS™ -bassot ja LIVE SOUND -tila tekevät kaiuttimista täydelliset luomaan juhlatunnelman ja nostattamaan sen jopa katosta läpi.

Uusi LIVE SOUND -tila

Uusien kaiuttimien vaikuttavin ominaisuus on LIVE SOUND -tila, joka luo kolmiulotteisen musiikkielämyksen, joten kuulijasta tuntuu kuin olisi keskellä festareita ja parhailla paikoilla katsomassa keikkaa. LIVE SOUND -tila syntyy uuden DSP (Digital Sound Processor) -prosessorin ja oikeaan kulmaan suunnattujen kaiuttimien yhteisvaikutuksesta. LIVE SOUND -tilassa ääni täyttää tilan sekä vaaka- että pystysuunnassa. Lisäksi nämä kaiuttimet on suunniteltu erityisesti bassovoittoisen musiikin kuunteluun, kuten EDM-, grime- ja hip-hop-genreille.

Kestävyyttä lisääviä ominaisuuksia

Uusi tekstiilikuosinen design on saatavilla viidessä eri värissä. Kaiutin on suunniteltu kestäväksi ja pestäväksi – eli epämääräisistä roiskeista ei tarvitse huolehtia. Kaiuttimet ovat myös veden- ja pölynkestäviä: niillä on IP67-luokitus. Kaiuttimia voi siis huoletta käyttää rannalla, uima-allasbileissä tai jopa rypeä niiden kanssa mutaisilla festivaaleilla. Laitteet ovat myös ruosteenkestäviä, joten kaiutin selviää todennäköisesti ehjänä, vaikka sen tiputtaisi vahingossa mereen kaiken melskeen keskellä.

Interaktiivista juhlintaa

Juhlien isännöinnin voi osin ulkoistaa kaiuttimelle ja vieraita voi viihdyttää hauskalla ”Party Booster” -ominaisuudella. Kaiutinta voi käyttää instrumentin tavoin. Se tunnistaa napautukset viidestä eri suunnasta sisäänrakennetun kiihtyvyysanturin ansiosta ja reagoi äänellä ja valoilla napautuksiin. Ominaisuus tuo juhliin interaktiivisen ulottuvuuden ja toimii hauskana juhlijoita yhdistävänä tekijänä.

Valojen välkettä

Valotehosteet ovat tärkeä osa uutuuskaiuttimia. XB41-kaiuttimessa on monivärinen valonauha, valaistu kaiutinelementti sekä vilkkuva strobovalo. XB31 on varustettu monivärisellä valonauhalla ja strobovalolla, ja XB21-kaiuttimessa on yksivärinen valonauha. Musiikin tahtiin toimiva valaistus luo välittömästi juhlafiiliksen.

Uudistettu Wireless Party Chain -ominaisuus

XB41-, XB31- ja XB21-kaiuttimilla on ensimmäistä kertaa mahdollista muodostaa jopa sadan kaiuttimen yhdistetty kokonaisuus. Kaiuttimia voi sijoitella joka puolelle huonetta tai niistä voi rakentaa seinän ja luoda todella voimakkaan EXTRA BASS™ -kokemuksen.

Kaiuttimien kompakti ja kannettava koko yhdistettynä mojovaan 24 tunnin akunkestoon1, 2 mahdollistaa tuhdin EXTRA BASS™-soundin viemisen minne tahansa ja juhlat voivat helposti kestää aamuun asti.

SRS-XB21-, SRS-XB31- ja SRS-XB41-kaiuttimet tulevat myyntiin Suomessa huhtikuussa 2018 ja suositushinnat ovat seuraavat:

SRS-XB21:n. 120 euroa

SRS-XB31:n. 170 euroa

SRS-XB41:n. 230 euroa

Lisää tuotetietoa tuotesivuilta: SRS-XB21, SRS-XB31 ja SRS-XB41.

• 1)24 tunnin akunkesto on ainoastaan XB31- ja XB41-malleissa. XB21-mallin akku kestää 12 tuntia.
  • 2)Valaistuksen ollessa päällä Standard-tilassa. Kuunteluaikaan vaikuttavat myös ympäristön lämpötila ja olosuhteet.

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordic lene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifesto sony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364

Sony lyhyesti:

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on Music-, Pictures-, Computer Entertainment- ja Online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2017 päättyneenä tilivuonna oli noin 76 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net

• ces 2018
  • äänentoisto