Nämä Sonyn tuotteet tekevät kesäloman

Sonyn tuoteuutuudet kruunaavat tämän kesän riennot ja taltioivat ikimuistoiset hetket – kannettavat kaiuttimet kulkevat mukana koko festarikesän ja Bravia 4K HDR -televisiot nostavat kesän parhaat urheiluhetket uudelle tasolle.

Peilitön pikkujärkkäri Sony A6300

Sonyn uusi A6300-kamera maailman nopeimmalla automaattitarkennuksella taltioi laadukkaasti kaikki kesän parhaat hetket. Huippuluokan kuvanlaadusta huolehtivat 24,2 megapikselin Exmor CMOS -kenno ja 4K-videomahdollisuus. Aurinkoisten hetkien jakaminen ystävien ja perheen kanssa on vaivatonta sisäänrakennetun Wi-Fi:n ja NFC-yhteyden ansiosta. PlayMemories-sovellus älypuhelimessa mahdollistaa kuvien muokkauksen ja jakamisen suoraan hetkessä. Kameran rungon suositushinta on 1 300 euroa.

Sony DSC-HX90-kompaktikamera 30-kertaisella optisella zoomilla

Kompakti ja taskukokoinen DSC-HX90V on kepeää matkaseuraa kesäloman reissuille. Wi-Fi -yhteys mahdollistaa parhaiden hetkien jakamisen älypuhelimella suoraan ystäville. 30-kertainen optinen zoom tekee DSC-HX90V-kamerasta luotettavan matkakumppanin, joka tallentaa kaukaisetkin kohteet tarkasti ja kirkkaasti. Kameran suositushinta on 461 euroa.

Sony SRS-XB3 Extra Bass –kaiutin

Täydellisen festaritunnelman ylläpitäminen myös leirintäalueella vaatii ehdottomasti musiikkia. Sonyn kannettava SRS-XB3 EXTRA BASS –kaiutin tarjoilee jykevät bassosoundit myös lavan ulkopuolella. Vedenkestävä rakenne tekee siitä huoletonta seuraa myös rannalle tai uima-altaan reunalle. Jopa hämmästyttävä 24 tunnin akunkesto ja NFC-yhteys takaavat, että musiikki kulkee kaikkialle mukana ja riittää aamun pikkutunneille saakka. Saatavilla olevat värivaihtoehdot ovat musta, sininen, vihreä ja punainen. Kaiuttimen suositushinta on 190 euroa.

Sonyn langattomat h.ear on Bluetooth -sankakuulokkeet vastamelutoiminnolla

Sonyn langattomilla h.ear on Bluetooth-sankakuulokkeilla on helppo sulkea epätoivotut äänet ulkopuolelle vaikkapa reissun päällä. Pelkistetty muotoilu ja räväkät värit huokuvat tyylikkyyttä ja digitaalinen vastamelutoiminto takaa häiriöttömän keskittymisen musiikkiin. Korkean resoluution äänenlaatu ja 20 tunnin akunkesto huolehtivat laadukkaasta kuuntelukokemuksesta. Saatavilla olevat värivaihtoehdot ovat sinivihreä, sinooperinpunainen, hiilenmusta, limenkeltainen ja kirkas pinkki. Kuulokkeiden suositushinta on 330 euroa.

Sonyn vedenkestävä NW-WS413/NW-WS414 Walkman

Rakenteelta vankka, suolaveden- ja pölynkestävä Sony NW-WS413/NW-WS414 Walkman on täydellinen kaveri rannalle vauhdittamaan aamu-uintia tai iltalenkkiä. Ambient Sound -ominaisuuden avulla myös ympäristön äänet kuuluvat, joten musiikkia voi kuunnella ja jutella samalla lenkkikaverin kanssa ilman, että kuulokkeita tarvitsee ottaa korvista tai säätää ääntä hiljaisemmalle. Johdoton ja pyöreä muotoilu takaa tukevan istuvuuden, jolloin putoamista ei tarvitse pelätä vauhdikkaimmissakaan hetkissä. Suositushinta NW-WS413 –mallille on 130 euroa ja NW-WS414-mallille 140 euroa.

Sony FDR-AX53 4K Handycam -videokamera

Kesähäät ja muut tärkeät hetket näyttävät parhaimmilta 4K-laatuisena. Sonyn FDR-AX53–videokameran Balanced Optical SteadyShot™ -kuvanvakaajan avulla on helppo tallentaa tärähtämätöntä kuvaa kaikista kuvakulmista myös käsivaralla ja liikkeessä kuvatessa. Auringonlaskut ja vangitsevat maisemat taltioituvat huipputarkkuudella ilman epätoivuttuja vääristymiä. Kesäloman aikana tallennettuja videoita on helppo muokata itse ja koostaa huippuhetkistä oma elokuva muistoksi. FDR-AX53 4K Handycam –videokameran suositushinta on 1 100 euroa.

Sony Bravia HDR-XD93 4K HDR -televisio

Huipputarkan kuvan ansiosta tulevan kesän jalkapallon EM-kilpailujen ja kesäolympialaisten aito stadiontunnelma on helppo tuoda omaan olohuoneeseen. Perheen ja ystävien kanssa jännittäessä ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua ihan kuin paikan päällä. Huippuohut, palkittu Sony Bravia HDR-XD93 -television 4K-kuvanlaatu on Sonyn tähän mennessä parasta antia. Uudessa lippulaivamallissa on kirkkaampi kuva, suuremmat kontrastit, täyteläisempi värimaailma, joten kuva on syvempi ja yksityiskohtaisempi kuin koskaan ennen. HDR-XD93 ei tarjoa vain huippuluokan kuvanlaatua, vaan myös kokonaisvaltaista viihde-elämystä Android TV™ -käyttöjärjestelmän kautta. XD90-televisiomalliston suositushinta on alkaen 2 600 euroa.

• Kotielektroniikka

• televisio