Näyttävät suihkureivit avasivat Benicàssimin musiikkifestivaalit

Lehdistötiedote   •   Heinä 26, 2019 13:29 EEST

Espanjalaisen Benicàssimin suosittu musiikkifestivaali sai näyttävän alun sen isännöidessä kosteita suihkureivejä.

Reivaajat pääsivät puhdistamaan paahtavan päivän pölyt missaamatta tahtiakaan lempimusiikistaan maailman ensimmäisissä tämän mittaluokan suihkureiveissä. EDM-musiikki kaikui 30 kaiuttimesta kymmenen tykin syöstessä vettä ja vaahtoa tanssijoiden päälle. Sonyn vedenkestävät[1], toisiinsa yhdistettävät XB32-kaiuttimet vastasivat märkään haasteeseen festivaaliesiintyjien kuten Fatboy Slimin, Totally Enormous Extinct Dinosaursin, Project Pablon ja Or:Lan bassontäyteisillä biiteillä.

[1]IP67 standardi.

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on music-, pictures-, interactive entertainment- ja online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2018 päättyneenä tilivuonna oli noin 77 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net