Niin vaikuttava ääni, että sen voi nähdä

Lehdistötiedote   •   Heinä 02, 2015 11:00 EEST

Sony ja supersuosittu artisti Kieszan ovat tehneet ennennäkemättömän videon, jossa esitetään ääntä visuaalisesti yhdistämällä valoa, värejä ja ääniä cymatiikan ilmiötä hyödyntäen. Videolla Sonyn uuden MHC-V7D -kaiuttimen vaikuttava äänenvoima ja valo-ominaisuudet tuodaan esille liikuttamalla erilaisia elementtejä, kuten maata ja vesipisaroita, Keiszan suositun kappaleen Hidewayn tahdissa.

MHC-V7D -kaiutin muuttaa jokaisen olohuoneen tanssilattiaksi. Tuntuvan basson lisäksi kaiuttimen tyylikkääseen muotoiluun on yhdistetty helposti käytettäviä dj-ominasuuksia ja LED-valoja. NFC- ja Bluetooth® -yhteyksien avulla musiikkia on helppo toistaa esimerkiksi omasta älypuhelimesta.

Liitteenä Sonyn englanninkielinen alkuperäistiedote kokonaisuudessaan. Sonyn ja Kieszan yhdessä tekemän musiikkivideon pääsee katsomaan tämän linkin kautta: https://www.youtube.com/watch?v=3JJjT7rOFnM&feature=youtu.be.

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on music-, pictures-, computer entertainment- ja online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritykseksi. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2015 päättyneenä tilivuonna oli noin 68 miljardia Yhdysvaltain dollaria.
Lisätietoja Sony Corporationista osoitteessa: www.sony.net.

PDF-tiedosto