Niin vaikuttava ääni, että sen voi nähdä

Sony ja supersuosittu artisti Kieszan ovat tehneet ennennäkemättömän videon, jossa esitetään ääntä visuaalisesti yhdistämällä valoa, värejä ja ääniä cymatiikan ilmiötä hyödyntäen. Videolla Sonyn uuden MHC-V7D -kaiuttimen vaikuttava äänenvoima ja valo-ominaisuudet tuodaan esille liikuttamalla erilaisia elementtejä, kuten maata ja vesipisaroita, Keiszan suositun kappaleen Hidewayn tahdissa.

MHC-V7D -kaiutin muuttaa jokaisen olohuoneen tanssilattiaksi. Tuntuvan basson lisäksi kaiuttimen tyylikkääseen muotoiluun on yhdistetty helposti käytettäviä dj-ominasuuksia ja LED-valoja. NFC- ja Bluetooth® -yhteyksien avulla musiikkia on helppo toistaa esimerkiksi omasta älypuhelimesta.

Liitteenä Sonyn englanninkielinen alkuperäistiedote kokonaisuudessaan. Sonyn ja Kieszan yhdessä tekemän musiikkivideon pääsee katsomaan tämän linkin kautta: https://www.youtube.com/watch?v=3JJjT7rOFnM&feature=youtu.be.

• Kotielektroniikka

• äänentoisto

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, viestintä- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on music-, pictures-, computer entertainment- ja online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritykseksi. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2015 päättyneenä tilivuonna oli noin 68 miljardia Yhdysvaltain dollaria.
Lisätietoja Sony Corporationista osoitteessa: www.sony.net.