Sony julkistaa Nimway-älytoimistoratkaisun

• Nimway tekee toimistopäivästä paremman opastamalla kokouksiin, auttamalla löytämään tarvittavat asiat ja mahdollistamalla yhteydenpidon kollegoiden kanssa.
  • Ratkaisu on luotu suurille, yli 200 henkilön toimistoille.
  • Ratkaisu hyödyntää Sonyn ainutlaatuista Indoor Position Engine -paikannusta.
  • Nimway on Sonyn Euroopan Seed Acceleration Program -ideahautomon ensimmäinen hanke.

Nimway ratkaisee yleiset arkipäivän ongelmat toimistossa, se esimerkiksi opastaa seuraavaan kokoukseen, löytää vapaat neuvotteluhuoneet ja paikallistaa kollegat. Ratkaisu antaa myös johdolle arvokasta tietoa toimistotilojen hyödyntämisestä.

Koko tiedote on liitteenä englanninkielisenä alkuperäisversiona.

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordiclene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifestosony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364

• ifa 2017

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on Music-, Pictures-, Computer Entertainment- ja Online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2017 päättyneenä tilivuonna oli noin 76 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net