Sonylta uusi täysin langaton vedenpitävä urheilukuulokemalli

• Toista musiikkia älypuhelimesta tai Walkman-soittimesta BLUETOOTH®-yhteydellä tai kokonaan ilman lisälaitetta käyttäen kuulokkeiden 4 GB:n sisäistä muistia.
  • Olosuhteet eivät rajoita käyttöä: kuulokkeiden kanssa voi mennä jopa mereeni uimaan.
  • Sopii joka lajiin: kuulokkeet pysyvät tukevasti päässä.

WF-SP900-urheilukuulokkeilla voi nauttia musiikista täysin langattomasti sekä myös ilman älypuhelinta. Täydellinen langattomuus mahdollistaa liikkumisen rajoituksetta parhaiden treenibiisien tahtiin.

Yhdistämisen vapaus ja pidempi kuunteluaika

SP900-kuulokkeilla kuuntelee musiikkia kolme tuntia yhtäjaksoisesti Bluetooth-yhteydellä älypuhelimesta tai muusta lähteestä. Latauskotelon avulla kuunteluaikaa saa yhteensä jopa 12 tuntia. Kuulokkeiden yhdistäminen musiikkisoittimeen onnistuu näppärästi NFC™-tekniikalla.

Kuulokkeissa on 4 GB:n sisäinen muisti, johon lataamalla voi kuunnella musiikkia täysin ilman ylimääräisiä laitteita. Muistiin mahtuu jopa 920ii kappaletta. Sisäistä muistia käyttäessä kuulokkeiden akku kestää 6 tuntia ja latauskoteloa käyttäessä kuunteluaikaa saa yhteensä jopa 21 tuntia.

Kuulokkeet mukaan triathlonille Saharassa?

SP900-kuulokkeet ovat kestävät jopa suolavettä. Kuulokkeilla on IPX5/8-luokitus, joka tarkoittaa, että kuulokkeiden kanssa voi uida uima-altaassa tai meressä jopa kahden metrin syvyydessäiii. Kuulokkeet ovat luonnollisesti myös pestävät, joten ne on helppo pitää puhtaana. Kuulokkeilla on lisäksi IP6X-luokitus pölyä vastaan, eli ne kestävät monenlaisia olosuhteita.

Kuulokkeiden ergonomiaan on kiinnitetty erityistä huomiota, jotta ne olisivat mahdollisimman mukavat, tukevat ja pysyisivät hyvin päässä. Tyyliäkään ei ole unohdettu, kuulokkeista on kolme värivaihtoehtoa: musta, valkoinen ja keltainen. Kuulokkeista voi muokata itselle parhaiten sopivat valitsemalla parhaat neljän kokoisista korvatulpista ja kolmen kokoisista kaarituista. Uimista varten on myös omat tulpat, joista on myös neljä kokovaihtoehtoa. Lisäksi uidessa voi käyttää kiinnikeremmiä tuomaan mielenrauhaa.

Kuulokkeiden äänitilaa voi säädellä. Ambient-tilassa voi valita Normal-tilan, joka päästää läpi oleelliset ympäröivät äänet ja musiikki on enemmän taustalla. Voice-tilassa voi puolestaan syventyä musiikkiin rauhassa, mutta kuulutukset ym. puhe kuuluu silti.

SP900-kuulokkeissa on myös kirkas ja selkeä äänenlaatu, sillä niissä on Sonyn uudet Balanced Armature -kaiutinelementit.

Parannettu käytettävyys

SP900-kuulokkeiden käyttöliittymä on intuitiivinen. Kuulokkeiden hallinta tapahtuu joko napauttamalla tai painikkeilla. Esimerkiksi äänenvoimakkuuden säätö käy helposti napauttamalla kaksi kertaa ja ”play”, ”pause” sekä siirtyminen kappaleesta toiseen tapahtuvat painikkeiden kautta.

Kuulokkeet ovat Sony | Headphones Connect -sovelluksen kanssa yhteensopivat, joten ääniasetukset saa säädettyä oman maun mukaisiksi.

Lisäksi kuulokkeiden kanssa voi käyttää Sony | Music Centre -sovellusta musiikin toistamisen. Sovelluksen PC-version ja mukana tulevan USB C -kaapelin avulla voi myös siirtää musiikkia laitteen muistiin. Lisäksi Google™-sovelluksen ja Sirin voi aktivoida SP900-kuulokkeilla, kun kuulokkeet on yhdistettyinä älypuhelimeen.

WF-SP900-kuulokkeiden suositushinta on noin 300 euroa.

i IPX5/8 ja suolavedenkestävyys.

ii MP3 – 128 kbps

iii IPX8-luokitus on myönnetty testin perusteella, jossa kuulokkeiden on todettu toimivan kaksi metriä syvään veteen 30 minuutin ajaksi upottamisen jälkeen.

Sofie Bay, PR Coordinator, Sony Nordicsofie.bay@sony.com / + 45 28 92 89 40

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifestosony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364

• ifa 2018
  • äänentoisto