Sonyn uudet kannettavat EXTRA BASS™ -kaiuttimet tarjoilevat vahvoja bilesoundeja ilman johtoja

• Sonyn EXTRA BASS™ -tuoteperhe täydentyy GTK-XB60- ja GTK-XB90-high power audio -kaiuttimilla.
  • Vahvat bassosoundit ja musiikin tahdissa vilkkuvat valot mukautuvat jokaiseen musiikkigenreen sopiviksi.
  • Pitkäkestoinen, sisäänrakennettu akku mahdollistaa bileet missä ja milloin vain.

EXTRA BASS™ -tuoteperheen uusimmat vahvistukset, GTK-XB60 ja GTK-XB90, ovat tuotesarjan mahtavimmat äänensä ja kokonsa puolesta. Entistä laajempi valikoima muokattavia ja persoonallisia ominaisuuksia mahdollistavat juuri omaan tyyliin sopivat bileet.

EXTRA BASS™ -ominaisuus toimii parannetun rakenteen ansiosta paremmin kuin koskaan ennen. Uudistettu rakenne tuottaa entistä jykevämmän äänen korkealla äänenpaineella. Musiikkia voi luukuttaa huoleltta aamuun asti pitkän akunkeston ja kolmen eri virtavaihtoehdon ansiosta. Lisäksi kaiuttimiin voi nyt kytkeä langattomasti yhä useamman laitteen.

Käynnistä bileet missä ja milloin vain XB60-kaiuttimella

Bilemalliston uudessa GTK-XB60 -kaiuttimessa on tuttu EXTRA BASS™ -teknologia ja nyt myös sisäänrakennettu 14 tuntia kestävä akku, jonka ansiosta musiikki kulkee helposti mukana kaikkialle. Virtatilaa voi muuttaa vaivattomasti verkkovirta-, akku- ja Stamina-tilan välillä, eikä musiikin loppumisesta tarvitse huolehtia.

Miksi tyytyä yhteen? Todellisten bileiden takaamiseksi jopa kymmenen EXTRA BASS™ -kaiutinta1 on mahdollista kytkeä toisiinsa langattomasti. Kaiuttimeen voi myös liittää langattomasti jopa kolme puhelinta samanaikaisesti, joten jokainen voi vuorollaan olla juhlien DJ ja tarjoilla lempimusiikkiaan. Mikrofoniliitännän ansiosta myös loppuillan karaoke on mahdollista.

Kaiuttimen valotehosteet, mukaan lukien strobovalo, tuovat joka juhlaan tarvittavan viimeisen silauksen valojen mukautuessa musiikin tahtiin oli genrenä sitten elektroninen tanssimusiikki tai rockklassikot. Valo-ominaisuuksia on helppo ohjata ja säätää omasta puhelimesta Sony Music Center- ja Fiestable-sovelluksilla.

XB90-kaiutttimella tuntee basson värähtelyt

EXTRA BASS™ GTK-XB90 -kaiuttimen valoja on tehostettu entisestään peileillä luomaan festaritunnelmaa. Valotehosteet yhdistettynä ennennäkemättömän suureen äänenpaineeseen tekevät sen, että kaiuttimen soidessa on helppo kuvitella olevansa huippu-DJ:n keikalla.

XB60-mallin isoveljen, GTK-XB90 -kaiuttimella musiikkia riittää jopa 16 tunnin bileisiin vain neljän tunnin latauksella. Käyttämällä jotain kolmesta virtatilasta: verkkovirta-, akku- tai Stamina-tila, juhlat voivat jatkua vieläkin pidempään.

Fiestable-sovelluksen kautta saatavilla on vielä enemmän bileominaisuuksia, kuten säädeltävät valot, liikesäätö, sampleri- ja DJ-ominaisuudet. Vaihtoehtoisesti XB90-kaiuttimen voi antaa huolehtia valojen synkronoimisesta musiikin tahdissa ja keskittyä itse tanssin pyörteisiin. Wireless Party Chain –ominaisuus kytkee ystävien EXTRA BASS TM -kaiuttimet yhteen2 ja kaikkien aikojen bileet ovat valmiit alkamaan paikasta riippumatta.

GTK-XB60 on saatavilla syyskuussa 2017, hinta on noin 380 euroa.

GTK-XB90 on saatavilla mustana syykuussa 2017, hinta on noin 550 euroa.

1 Vuoden 2017 EXTRA BASS –malleilla (ei SRS-XB10)
2 Maksimissaan kymmenen yhteensopivaa kaiutinta

Lene Aagaard, PR communications Manager, Sony Nordiclene.aagaard@eu.sony.com / +45 43 55 72 92

Tai (myös tuotenäytepyynnöt):Jukka-Pekka Hares, Viestintätoimisto Manifestosony@manifesto.fi/ +358 50 371 5364