Sonyn uudet suuritehoiset kaiuttimet heittävät biletunnelmaan

Sony julkisti tänään viisi uutta mallia suuritehoisten kaiuttimien valikoimaan: MHC-V82D:n, MHC-V72D:n, MHC-V42D:n, MHC-V02:n sekä erityisesti ulkokäyttöön soveltuvan GTK-PG10:n.

Vangitsevaa äänentoistoa

Uudessa Sonyn kaiutinmallistossa on suuritehoisia äänentoistolaitteita, jotka pystyvät täyttämään jopa suuret juhlatilat 360 astetta leviävän äänen sekä uuden Jet Bass Booster -toiminnon ansiosta. Jet Bass Booster on saatavilla V82D-, V72D-, V42D- ja V02-malleissa ja luo selkeän, syvän ja tilaa täyttävän basson kartiomaisen muodon ansiosta. Basso myös kantaa muotoilun ansiosta kauemmas.

360-äänen ansiosta V82D ja V72D aikaansaavat vangitsevan äänielämyksen. Jokaisessa laitteessa on levitetty äänigeneraattori, sekä kaiuttimet jokaiseen suuntaan, joten äänentoistosta voi nauttia koko tanssilattialla.

Sonyn LIVE SOUND -tila on myös mukana V82D-, V72D- ja V42D-malleissa. Tila luo Digital Signal Processing -teknologialla live-tilannetta simuloivan laajemman kolmiulotteisen äänen, joka asettaa kuuntelijan keskellä musiikin pauhua.

Tulkoon valo!

V82D ja V72D valaisevat bileillan 360 asteen valoefektien ansiosta. Tämä tarkoittaa, että biletilaan voi luoda tunnelmaa vaihtelevalla ja dynaamisella valaistuksella. V42D valaisee pienemmän tilan ja kaikkien kolmen mallin valaisutoiminto muovautuu biitin mukaan ja täydentää juhlan tuntua.

Viihde käsiesi ulottuvilla

Juhlaa voi kontrolloida pienillä liikkeillä gesture control -toiminnon[1]avulla. Esimerkiksi musiikin ja mikrofonin äänen korkeutta voi muuttaa.

Uutuuksissa olevan Fiestable -sovelluksen ansiosta voit haastaa ystäväsi ja perheesi Taiko-pelissä[2]. Pelissä on käytettävissä uusi ranking-toiminto. Fiestablen voi yhdistää myös älypuhelimen kanssa synkronoimaan kaiuttimen valoja. Kaiuttimeen voi yhdistää miten monta puhelinta tahansa.

Fiestable-sovelluksen kautta kaiuttimen toimintoja voi ohjata myös äänen avulla[3]. Komentoja voi käyttää esimerkiksi valojen sekä playback- ja karaoketoimintojen ja DJ-efektien ohjaamiseen.

GTK-PG10 tarjoaa voimakkaan äänen ulkoilmabileisiin

Sonyn uusi GTK-PG10-kaiutin sopii erinomaisesti ulkona järjestettäviin juhliin, kuten esimerkiksi grillijuhliin. Ylälevyjen ollessa auki, sisäänrakennetut diskanttitekijät ovat ylös- ja ulospäin suuntautuneita, joten ne levittävät ääntä erityisen laajasti. DSP (Digital Signal Processor) muovaa ääniasetukset automaattisesti tilan mukaan.

Kuutionmuotoisena GTK-PG10 on helppo kantaa kahvoista paikasta toiseen, esimerkiksi autosta juhlapaikalle. Laitteen voi asettaa kolmijalan päälle ja siinä on sisäänrakennettu uudelleenladattava akku, jonka ansiosta musiikkia voi kuunnella jopa 13 tuntia putkeen[4].

Kaiuttimessa on pieni pöytä ja mukinpidike roiskeenkestävällä yläpaneelilla. Mukana on myös mikrofoni, joten voit laulaa karaokea ystäviesi ja perheesi kanssa. Kaiuttimessa on FM-viritinfunktio sekä USB-toisto ja -lataus, joten voit ladata vaikka puhelimen samalla.

GTK-PG10 on yhteensopiva Sony | Music Center- sekä Fiestable-applikaatioiden kanssa.

Kaikki tässä esitellyt kaiutinmallit ovat kaupoissa huhtikuussa 2019 seuraavin alustavin suositushinnoin:

MHC-V82D

MHC-V72D

MHC-V42D

MHC-V02

GTK-PG10

[1]Saatavilla malleille MHC-V42D MHC-V72D ja MHC-V82D

[2]Saatavilla malleille MHC-V72D ja MHC-V82D. Game ranking toimii Fiestable-sovelluksen kautta.

[3]Saatavilla olevat kielet: Englanti, Espanja (Latinalainen Amerikka), Espanja (Espanja), Brasilian portugali, Ranska, Saksa, Venäjä, Italia ja Puola.

[4] Kun Bluetooth® on yhdistetty. Suorituskyky vaihtelee asetusten, ympäristöolosuhteiden ja käytön mukaan. Actual performance varies based on settings, environmental conditions, and usage. Akun kapasiteetti vähenee ajan ja käytön myötä.

PR Manager Nordic

Line.HolmHansen@sony.com

puh. +45 28 43 84 88

Kuva- ja testipyynnöt:

Markus Hilden - Viestintätoimisto Manifesto

sony@manifesto.fi

puh. 044 363 9961

• ces19

Sony on johtava sekä kuluttajille että ammattilaisille suunnattujen audio-, video-, valokuvaus-, peli- ja viestintä-, key device- ja tietotekniikkatuotteiden valmistaja. Sony on music-, pictures-, interactive entertainment- ja online-liiketoiminnoillaan maailman johtava elektroniikka- ja viihdeyritys. Sonyn yhteenlaskettu myynti edellisenä, 31.3.2018 päättyneenä tilivuonna oli noin 77 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Lisätietoja, Sony Global -verkkosivut: www.sony.net