Sonyn uusi Xperia L4 nyt kaupoissa

• Virtaviivainen 21:9 Wide 6.2” -näyttö parantaa selattavuutta, toimintojen samanaikaista käytettävyyttä ja tekee viihteen kuluttamisesta mukavampaa.
  • Uutuus on ensimmäinen L-sarjan malli, jossa on kolmen objektiivin kamera, joka tuottaa kauniita boke-sumennustehosteita.
  • Virtaa riittää koko päiväksi 3580mAh-akun ja pikalatauksen ansiosta.

Uusi Xperia L4 on erinomainen älypuhelin kevyeen käyttöön. Tyylikäs muotoilu sopii pieneenkin käteen, mikä lisää käyttömukavuutta.

Aiemmin 21:9 Wide 6.2” -näyttö on ollut saatavilla ainoastaan Sonyn premium-malleissa, mutta nyt myös L4:ssä. Sonyn monen ikkunan samanaikaista käyttöä tukeva käyttöliittymä pyörittää kahta applikaatiota yhtä aikaa ja Side Sense -toiminnolla voi vaihtaa suosikkiapplikaatiosta toiseen vaivatta. 3580mAh-akku takaa, että virtaa riittää koko päiväksi.

Kuvaajille uusi puhelin tarjoaa kolmen objektiivin kameran; päälinssi on 13MP ja lisäksi kamerassa on 5MP ultraleveä linssi sekä 2MP syvyyslinssi kauniin boke-sumennustehosteen kera. Kuvia ja videoita voi myös ottaa dramaattisessa 21:9-suhteessa.

Xperia L4 on saatavilla sinisenä ja mustana suositushintaan 199,00 euroa.

Tarkemmat tekniset tiedot löytyvät Sonyn verkkosivuilta