​Sonyn uusi Xperia™ L4 tuo 21:9-näytön ja virtaviivaisen muotoilun edulliseen hintaluokkaan

• Tyylikäs 21:9-suhteinen ja 6,2-tuumainen näyttö helpottaa selaamista ja samanaikaisten toimintojen suorittamista
  • Kolme kameraa, joissa on bokeh-efekti luovan kuvaamisen korostamiseksi
  • Suuri 3580mAh-akku, tukee nopeaa latausta

Sony julkisti tänään uuden Xperia L4 -mallin, joka on luonteva lisäys älypuhelinportfolioon tuoden viihteen entistä nautittavammaksi myös edullisemmassa hintaluokassa.

21:9-suhteinen laaja ja tyylikäs näyttö helpottaa sovellusten käyttöä

Xperia L4:n merkittävin uusi ominaisuus tyylikäs 6,2 tuuman 21:9-suhteinen näyttö, joka sopii erinomaisesti käyttäjän käteen. 21:9-kuvasuhde näyttää enemmän sisältöjä ilman vierittämistä ja Sonyn käyttöliittymä mahdollistaa kahden sovelluksen käyttämisen samanaikaisesti näytöllä. Helppokäyttöisyyttä lisää Side Sense -toiminto, jonka ansiosta suosikkisovelluksiin pääsee nopeasti käsiksi.

Parannusta valokuvaamiseen

Xperia L4 on Sonyn L-sarjan ensimmäinen malli, jossa on kolme kameraa: 13 megapikselin päälinssi, viiden megapikselin laajakuvalinssi ja kahden megapikselin syvyyslinssi. Puhelimella voi siis huoletta antaa luovuuden kukkia ja ottaa korkealaatuisia valokuvia ja kuorruttaa ne kauniilla bokeh-efektillä.

Kamera mahdollistaa myös leveiden maisemakuvien ja vaivattomien muotokuvien ottamisen sekä kaikkea siltä väliltä. Kameran ja videon käyttöä hyödyttää myös 21:9-suhteinen näyttö.

Akku elämää varten

Uutuuspuhelimen suuri 3 580 mAh akku latautuu nopeasti ja kestää helposti kiireisen päivän läpi ahkerassakin käytössä. Sonyn Xperia Adaptive Charging -toiminto tarkkailee puhelinta latauksen aikana ja optimoi lataustoiminnot niin, että akku kestää mahdollisimman pitkään

Saatavuus

Xperia L4 on saatavana kahdessa värissä, mustana ja sinisenä, ja se on kaupoissa huhtikuun 2020 loppuun mennessä suositushintaan 199 euroa.