Sonyn Walkman-uutuus NW-ZX507 toistaa musiikin laadukkaasti suoratoistopalveluistakin

• Nauti Hi-Res -äänenlaadusta edistyneen ääniteknologian avulla
  • Toistaa musiikkia eri lähteistä laadukkaasti, mukaan lukien suoratoistopalvelut. Koe musiikkia eri lähteistä, mukaan lukien suosikki suoratoistopalvelut
  • Suunniteltu muotoilua myöten luksustason kuuntelukokemukseen

Sony julkistaa IFA-messuilla uuden Walkman-mallin NW-ZX507, jolla musiikista voi nauttia eri lähteistä Android™1-käyttöliittymän ja Wi-Fi-liitettävyyden ansiosta. Suoratoisto- ja musiikinlatauspalveluiden tarjonnasta voi nauttia laitteella, laadusta tinkimättä.

Melodista teknologiaa

Korkealaatuisen äänentoiston takaavat Φ4.4mm -jatkuva yhteys sekä DSD Native (11.2MHz)2- ja 384kHz/32bit PCM -toisto, jota tukee digitaalinen S-master HX™ - vahvistin. Lisäksi Walkman-uutuudessa on DSEE HX™ -tuki, joka skaalaa kaiken musiikin vastaamaan lähes korkean resoluution äänenlaatua, jopa suoratoistopalveluita käytettäessä3. NW-ZX507 -soittimella voi nauttia LDAC-ominaisuuden ansiosta korkean resoluution laadusta myös langattomasti kuunnellessa.

Korkein äänentoisto saavutetaan helposti NW-ZX507 -laitteella sen premium-rakenteen ansiosta. Runko koostuu alumiiniin kaiverretusta kehyksestä ja kuparipohjaisesta lohkosta. Selkeän ja bassoäänten saavuttamiseksi laite toistaa uudella korkealla FTCAP -polymeerikondensaattorilla ja kaksinkertaisella elektronisella kondensaattorilla. Ääniosat, mukaan lukien erinomainen juote ja hieno äänivastus, tekevät äänestä kirkkaan ja selkeän. Tämän ansiosta kaikki yksityiskohdat erottuvat.

Laajenna musiikkikokoelmaasi

Soittimen Android-käyttöliittymän ja WiFi-yhdistettävyyden ansiosta Walkman®-laitteella pääsee suoraan nauttimaan suoratoistopalveluista ja latauspalveluiden tarjonnasta. Soittimen voi yhdistää myös tietokoneen kautta omaan musiikkikokoelmaan.

Luksusta kuunteluun

Walkman-uutuudessa on myös tyyliä, sillä siinä on 3,6 tuuman kosketusnäytöllä varustettu HD-näyttö. Laite on varustettu USB Type-C™ -yhteydellä ja Micro SD -korttipaikalla. NW-ZX507 -soittimen käyttö käy kätevästi sivussa olevien hallintanäppäinten avulla. Laite on kompaktin kokoinen ja värinä toimii tyylikäs musta. Akku kestää jopa 20 tuntia4, joten lataamisesta ei tarvitse huolehtia.

Soitin on yhteensopiva Sony Original Music Player -sovelluksen kanssa, eli äänenlaatua voi muokata optimaaliseksi, jotta kuuntelukokemus olisi paras mahdollinen.

NW-ZX507 (64GB) tulee myyntiin marraskuussa 2019 ja sen arvioitu hinta on 800 euroa.

Lisätietoa Sonyn tuotteista: http://presscentre.sony.eu/

1)Android on Google LLC:n rekisteröity tavaramerkki

2)2) Vaatii balansoidun kytkennän

3)Vaatii langallisen kytkennän

4)Käyettäessä Sonyn alkuperäistä soitinsovellusta ja toistettaessa MP3-tiedostoja ilman balansoitua kytkentää.

• walkman

Tietoja Sony Corporationista

Sony Corporation on luova viihdealan yritys, joka perustaa liiketoimintansa vankkaan teknologiaosaamiseen. Peli- ja verkkopalveluista musiikkiin, valokuvaukseen, elektroniikkaan ja rahoituspalveluihin – Sonyn tarkoituksena on tuoda maailmaan tunnetta luovuuden ja teknologian kautta. Lisätietoja osoitteessa http://www.sony.net/