Tanssi läpi joulun ja uudenvuoden Sony XB72 High Power Audio Speakerin tahdittamana

Joulun aika tarkoittaa juhlaa perheen ja ystävien kesken! XB72 toistaa kaikkien lempimusiikin ekstrabassolla ja valoefekteillä joulu- ja uudenvuodenjuhlissa.

Juhlat käyntiin

XB72:n ansiosta omasta kodista voi tehdä tunnelmallisen klubitilan. 470W kaiutin täyttää koko huoneen musiikilla. Live Sound -napilla saa aikaan kolmiulotteisen äänielämyksen ja Wireless Party Chain -ominaisuuden avulla useamman kaiuttimen voi yhdistää toisiinsa langattomasti Bluetoothilla.

Tee juhlista ikimuistoiset

Aiotko pitää suuret joulu- tai uudenvuodenjuhlat? XB72:ssa on sisäänrakennetut moniväriset LED-valot edessä, sivuilla ja päällä sekä sykähtelevät kaiutinvalot rungossa ja lisäksi välkkyvä strobovalo, jonka välkkeessä kelpaa vaihtaa vuotta. Puhelimen voi yhdistää joko NFC:n tai Bluetoothin avulla ja Sony Music Center -sovelluksella voi säätää kaiuttimen asetuksia, laittaa lempisoittolistan soimaan ja paljon muuta.

Fiestable-sovellus tuo juhliin lisäboostia säätelemällä valon värejä ja aktivoimalla DJ- ja karaoketilat. Sovelluksen ansiosta voi yhdistää niin monta älypuhelinta kuin haluat.

Arvioitu hinta: 330 €