Uusi huipputehokas 54 voltin akun laikkaleikkuri

DEWALT esittelee jälleen uuden ammattilaistason akkukäyttöisen työkalun 54 voltin FLEXVOLT-sarjaan. 230 mm:n DCS690-laikkaleikkuri on tarkoitettu vaativaan betonin ja metallin sahaamiseen sekä urien tekemiseen.

Uudessa laikkaleikkurissa on kaikki markkinoiden johtavien ammattilaistason sähkö- ja bensiinikäyttöisten sahojen ominaisuudet. Ainutlaatuisen 54 voltin FLEXVOLT-akkujärjestelmän ansiosta leikkurin teho ja käyttöaika ovat huippuluokkaa. Lisäksi timanttisahan käyttömukavuus on erinomainen, sillä johtoja tai bensiiniä ei tarvita. DCS690 on kevyt ja helppokäyttöinen leikkuri, joka leikkaa nopeasti ja helposti erilaisia vaativia materiaaleja kuten kiveä, betonia, asfalttia, metallia, terästä, tiiltä, harjaterästä ja profiililevyä. Leikkurissa on monia etuja esimerkiksi bensiinikäyttöisiin malleihin verrattuna. Kunnossapitotarve on vähäinen, polttoaineita ei tarvitse sekoitella eikä puhdistettavaa suodatinta tai sytytystulppaa ole. DEWALTin akkukäyttöinen timanttisaha on aina käyttövalmis ilman ennakkovalmisteluja ja käynnistyy helposti nappia painamalla.

Timanttisahalla ei ole polttoainekuluja ja käyttäjä ei myöskään altistu bensiinihöyryille tai kovalle tärinälle ja melulle. Uusi DCS690 on erittäin kestävä, joten sen kunnossapitotarve on vähäinen ja se on luotettava käytössä. Leikkuri on varustettu sisäänrakennetulla ylikuorman osoittimella, joten käyttäjä voi helposti säätää sahausnopeutta ja leikkaustehoa sahaamisen aikana. Tämä parantaa työn turvallisuutta ja vähentää keskeytyksiä. Leikkuri on myös suojattu tehokkaasti pölyltä ja vedeltä. Siinä on pölysuojajärjestelmä, joka syöttää vettä terän molemmille puolille ja suojaa konetta tehokkaasti pölyltä betonin ja kiviaineksen sahaamisen aikana.

Uusi laikkaleikkuri on varustettu hiiliharjattomalla moottorilla, jonka kestävyys ja tehokkuus on taattu. Sahausnopeus on korkea, jopa 6600 kierrosta minuutissa, ja sahaussyvyys 83 mm. Muotoilu on myös huippumoderni ja ergonominen: leikkurissa on kumipintainen kahva ja lisäkahva, joten sahaaminen on miellyttävää niin pysty- kuin vaakasuunnassakin.

Hinta: DEWALT 54V XR FlexVolt -laikkaleikkuri DCS690X2 noin 1099 euroa, sis. alv:n 24 %. Sisältää 2 kpl 9Ah akkuja ja latauslaitteen. Saatavana myös runkomalli DCS690N ilman akkuja ja laturia.

• timanttisaha

Olemme työkalualan maailman nro 1. Teemme töitä joka päivä luodaksemme työkaluja, jotka auttavat rakentamaan ja ylläpitämään maailmaa ympärillämme. Meihin luottavat alan ammattilaiset sekä tee-itse -ihmiset päivittäin, lujien sekä kestävien käsi-, sähkötyökalujen, lisävarusteiden ja säilytysratkaisujen kanssa. Tiedät pystyväsi luottamaan meihin, koska teemme kaikkemme asiakkaittemme parhaaksi ja pyrimme aina laatuun kaikessa työssämme. Kaikki tuntevat ikoniset brändimme: STANLEY, DEWALT, IRWIN, BLACK+DECKER, LENOX, FACOM. Me asettamme standardit suorituskyvylle, laadulle sekä uusille innovaatioille.