Autotalo Ripatti on uusi Subaru -jälleenmyyjä Etelä-Karjalan alueella.

Tiedote -

Autotalo Ripatti vastaa Subarun jälleenmyynnistä ja huollosta Lappeenrannan alueella

Subarun jälleenmyyntiverkosto uudistuu lauantaina 13. tammikuuta alkaen Etelä-Karjalassa, kun Autotalo Ripatti aloittaa täyden palvelun Subaru-jälleenmyyjänä osoitteessa Kaakkoiskaari 20, 53500 Lappeenranta.

Subarun maahantuoja Subaru Nordic Ab ja Autotalo Ripatti ovat solmineet Subaru-henkilöautojen jälleenmyyntisopimuksen, joka kattaa Subarun myynnin, varaosat ja huollon Lappeenrannassa. Uusi Autotalo Ripatti palvelee Lappeenrannassa aivan S-market Myllykeskuksen vieressä Harapaisissa, osoitteessa Kaakkoiskaari 20. Autotalo Ripatin puhelinnumero on 010 762 1600.

Toiminta käynnistyy uusien autojen myynnin osalta lauantaina 13. päivä tammikuuta. Huoltotoiminnot ovat käynnissä 1. helmikuuta mennessä.

- Olemme innoissamme, kun pääsimme sopimukseen Subaru liiketoiminnan aloittamisesta Autotalo Ripatilla. Subaru on arvostettu automerkki ja sen upea nelivetomallisto lisää meidän uusien autojen tarjontaamme sopivasti. Uudistetussa autotalossamme sekä tilojen että henkilöstön suhteen on hienoa aloittaa Subaru asiakkaiden palveleminen, autokaupan johtaja Jari Anttila iloitsee.

Anttila muistuttaa, että Eekoon asiakasomistaja saa Autotalo Ripatilla huolloista, varaosista, renkaista ja tarvikkeista koko laskun loppusummasta S-Bonusta jopa 5 prosenttia.

- Esitä S-Bonuskortti aina asioidessasi meillä niin pääset nauttimaan tuntuvista eduista.

- Olen vakuuttunut siitä, että Autotalo Ripatin panostus Subaru-liiketoiminnan kehittämiseen Lappeenrannan alueella takaa jokaiselle Subaru-autoilijalle erinomaisen palvelun. Toivotan Autotalo Ripatin lämpimästi tervetulleeksi Subaru-tiimiin!, Subaru Nordic Ab:n kenttäpäällikkö Jari Hiltunen toivottaa.

Aiheet

Subarun emoyhtiö on Subaru Corporation. Yhtiön ensimmäisen sarjatuotantomallin Subaru 360:n valmistus käynnistyi vuonna 1958. Subaru Corporationin tuotantolaitokset sijaitsevat Gunmassa Japanissa sekä Lafayettessä Yhdysvalloissa. Subaru valmisti vuonna 2016 henkilöautoja kaikkiaan 1 024 604 kappaletta. Kasvua edelliseen vuoteen oli 9,2 prosenttia ja kysymyksessä oli jo viides perättäinen kasvun vuosi. Subaru-malleja ovat Impreza, Legacy, Outback, Forester, STI, XV, BRZ, Levorg ja Tribeca. Subaru otti symmetrisen nelivedon käyttöön vuonna 1972 ja on valmistanut vuoden 1966 jälkeen jo yli 16 miljoonaa Boxer-moottoria.

Lehdistön yhteyshenkilö 040-618 49 21

Nelivetoinen Subaru vetoaa suomalaisiin

SUBARU Nordic Ab on Subaru-henkilöautojen maahantuoja Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yhtiön toimialueilla myydään vuosittain noin 9 000 autoa, joista Suomen osuus on noin 1 400 autoa. Nelivetoisen Subarun myyntiä vauhdittavat Outback-, XV- ja Levorg -mallit sekä kestosuosikki Forester.

Subaru Suomi
Lautamiehentie 3