Autoarina toimii uusituissa tiloissa Subaru-jälleenmyyjänä Mikkelissä

Subaru-jälleenmyyjä Autoarina avasi ovensa Mikkelissä

Mikkelin alueen Subaru-jälleenmyyjä Autoarina on avannut uuden toimitilansa ovet Juvantien varressa Olavi Räsänen Oy:ltä ostetussa kiinteistössä Mikkelissä osoitteessa Kuusitie 2.

Uusien Subaru-mallien koeajot ja kaupankäynti ovat jo käynnissä uusissa toimitiloissa Mikkelissä. Autoarina on Ajanvaunu Oy:n tytäryhtiö, joka laadukkaine tuotteineen ja palveluineen on vuosien saatossa kehittynyt arvostetuksi toimijaksi Mikkelin talousalueella.

Autoarina on myynti-, huolto- ja varaosapalveluineen täyden palvelun Subaru-talo, jonka Subaru-huolloista Mikkelissä vastaa Ajanvaunu Oy osoitteessa Kinnarinkatu 8.

- Olemme tyytyväisiä ja innostuneita edustuksen tuomista mahdollisuuksista kasvattaa markkinaosuuttamme alueellamme. Uskomme nelivetoisen Subarun täydentävän ja olevan merkittävä lisä nykyisten nelivetomalliemme rinnalla, Autoarinan myyntipäällikkö Veijo Karjalainen toteaa.

SUBARU Nordic Ab on Subaru-henkilöautojen maahantuoja Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Nelivetoisen Subarun myyntiä vauhdittavat uudistuneet Impreza-, XV- ja BRZ- sekä Outback-mallit, Levorg ja suomalaisten kestosuosikki Forester.

Aiheet

Subarun emoyhtiö on Subaru Corporation. Yhtiön ensimmäisen sarjatuotantomallin Subaru 360:n valmistus käynnistyi tasan 60 vuotta sitten vuonna 1958. Subaru Corporationin tuotantolaitokset sijaitsevat Gunmassa Japanissa sekä Lafayettessä Yhdysvalloissa. Subaru valmisti vuonna 2017 henkilöautoja kaikkiaan 1 060 000 kappaletta. Kasvua edelliseen vuoteen oli viisi prosenttia ja kysymyksessä oli jo kuudes perättäinen kasvun vuosi. Subaru-malleja ovat Impreza, XV, Outback, Forester, STI, BRZ ja Levorg. Subaru otti symmetrisen nelivedon käyttöön vuonna 1972 ja on valmistanut vuoden 1966 jälkeen jo yli 16 miljoonaa Boxer-moottoria.

Lehdistön yhteyshenkilö 040-618 49 21

Nelivetoinen Subaru vetoaa suomalaisiin

SUBARU Nordic Ab on Subaru-henkilöautojen maahantuoja Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yhtiön toimialueilla myydään vuosittain noin 9 000 autoa, joista Suomen osuus on noin 1 400 autoa. Nelivetoisen Subarun myyntiä vauhdittavat Outback-, XV- ja Levorg -mallit sekä kestosuosikki Forester.

Subaru Suomi
Lautamiehentie 3