Ehlén Johansson ja Mia Lagerman on kaksikko tyylikkään Stilin takana

He ovat voittaneet monta designpalkintoa sen jälkeen kun tapasivat toisensa työskennellessään IKEA:lla. Ehlén valmistui HDK:sta ja Mia Lagerman on puolestaan opiskellut Tukholman Taideteollisessa ja Tanskan Kuninkaallisessa Taideakatemiassa. He ovat säilyttäneet omat erityispiirteensä ja tyylinsä, mutta työskentelevät mielellään yli rajojen. Juuri tältä pohjalta he ovat suunnitelleet Svedbergsin uuden kalustesarjan Stilin.

Stilistä on helppo pitää
Ehlén Johansson ja Mia Lagerman ovat yhdistelmä ruotsalaista ja tanskalaista muotoilua. Tuloksena tyylipuhdas kylpyhuonekalustesarja, josta on helppo pitää. Pisteenä ii:n päällä on pesualtaan persoonallinen ulkonäkö ja huolella valitut vetimet.

Yksityiskohdat luovat kokonaisuuden
Svedbergsin laatu ja muotoilu näkyvät myös laatikkojen sisäpuolella. Stil-sarjan laatikoiden puiset lokerikot ja matto laatikon pohjalla pitävät tavarat järjestyksessä. Laatikot ovat kokonaan ulosvedettävissä ja pehmeästi sulkeutuvia.

Yhdistele kuten haluat
Stil-sarjasta löytyy yhdistelmä jokaiseen kylpyhuoneeseen.
- Jokaiseen kylpyhuoneeseen sopivan kalusteen hankinnan on oltava helppoa. Stilistä voit koota kalustekokonaisuuden juuri omien toiveittesi ja mittojesi mukaisesti. Sarjasta löytyy useita värejä, leveyksiä, syvyyksiä, pesualtaita ja tasoja, joista voit valita, kertoo Svedbergsin varatoimitusjohtaja Stefan Svensson.

Lisätiedot ja kuvamateriaalit, ota yhteys:
Eveliina Päiväniemi, p. 09-548 10 303
eveliina.paivaniemi@svedbergs.fi

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuone
  • kylpyhuonekalusteet
  • kylpyhuoneelle

Svedbergs aloitti toimintansa peltisepänverstaana 1920 ja alkoi valmistaa uudentyyppisiä peilikaappeja vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla Svedbergs aloitti kylpyhuonekalusteiden valmistuksen ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntauksen; kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia ja kehittää jatkuvasti valikoimaansa vastaamaan kuluttajien tarpeita kylpyhuoneissa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.