S-Box – Svedbergsin uusi höyrysuihku täynnä toimintoja

Svedbergsin uusi höyrysuihku S-Box on paljon muutakin kuin erilaisia toimintoja ja ohjelmia. Se on juuri sopivan kokoinen mahtuakseen periaatteessa mihin tahansa kylpyhuoneeseen. Tämän lisäksi S-Box sisältää uuden elektronisen ohjausjärjestelmän, joten kaikkia toimintoja ohjataan nyt keskitetysti kosketuspaneelista.

-Olemme valinneet mukaan kaikki ne ominaisuudet, joita me ja asiakkaamme rakastamme höyrysuihkussa eniten, ja parantaneet niitä moneen kertaan, sanoo Dan Pettersson, Svedbergsin tuotekehitysosaston päällikkö.

Paljon uusia ja parannettuja toimintoja

S-Boxissa on paljon uusia toimintoja ja teknistä edistystä. Muun muassa höyry jakautuu puhallinohjauksen ansiosta tasaisemmin ja tiheämmin kuin koskaan. Suihkuseinään saa kuusi suunnattavaa hierontasuutinta, jotka antavat rentouttavaa vatsa- tai selkähierontaa. Ylhäällä katossa on paikka spraytoiminnolle - uutuus, jonka ansiosta voi ottaa suihkun viilentävässä sumusateessa. Kattoon on saatavana niin ikään valoterapia jopa 12 valo-ohjelmalla.

-S-Box sisältää paljon uutta, mutta lähtökohta on aina sama. Tarjota asiakkaillemme yhä suurempaa nautintoa kylpyhuoneisiin, sanoo Stefan Svensson, Svedbergsin markkinointipäällikkö.

Elämystä ohjataan kosketuspaneelista

Myös käyttäjäystävällisyys on lisääntynyt S-Boxissa. Suihkua ohjataan kätevästä kosketuspaneelista. Napinpainalluksella valitaan toiminto valo- ja hierontaohjelmista aina höyrytoimintoon saakka.

-Kosketuspaneelin ansiosta kaikki S-Boxin toiminnot ovat helposti saatavilla ja yksinkertaisia käyttää, sanoo Dan Pettersson.

S-Box – osa täydellistä kylpyhuonetta

S-Box on suunniteltu osaksi modernia kylpyhuonetta suorine linjoineen ja tyylipuhtaine muotoiluineen. Höyrysuihku on saatavana kahdessa eri koossa, 110 x 90 cm tai 150 x 90 cm. S-Box siis mahtuu useimpiin kylpyhuoneisiin ongelmitta.

-Svedbergsin liikeidea on markkinoida ja myydä täydellistä kylpyhuonetta. Nyt meillä on tuote, joka avartaa käsitettä entisestään. Kylpyhuoneisiin on saapunut aito SPA, sanoo Stefan Svensson.

S-Box on S-merkitty

Kaikki Svedbergsin elektroniset tuotteet ovat S-merkittyjä. Myös S-Box. S-merkki on todiste sähköturvallisuudesta, joka on testattu puolueettoman osapuolen toimesta.

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede