Svedbergs Habitaressa

Vuoden alussa toimme markkinoille täysin uuden kalustesarjan Skapan, joka on suunniteltu pieniä kylpyhuoneita varten. Suuren suosion saavuttanut Forma-kalustesarja kasvoi yhdellä uudella värillä, harmaalla. Lisäksi valikoimamme täydentyi trendikkäillä kullanvärisillä vetimillä, hanoilla ja peileillä. Kaiken huipuksi sarjat Forma, Stil ja DK ovat nyt saatavilla 1950:ssä eri värisävyssä NSC-väripaletin mukaan.

Habitare-osastollamme näet sekä uutuutemme Skapan, että DK, Stil ja Forma-kalustesarjat. Lisäksi nähtävillä on mm. suihkuseinämalleja Forsa- ja 180°-sarjoista, sekä uudet lasiset WC-moduulit.

Valikoimaamme pääset tutustumaan osastollamme nro 7e69.

Skapa-kalustesarja

Skapa on täysin uusi kalustesarja, joka antaa pienille kylpyhuoneille tulevaisuuden. Kaikille niille tiloille, joissa on potentiaalia, mutta jotka koskaan eivät ole saaneet mahdollisuutta. Laatu, muotoilu, yksityiskohdat ja toiminnot. Ilman kompromisseja.

Skapa löytyy leveyksissä 45, 50 ja 55 cm, syvyydet 25 tai 35 cm. Värivaihtoehdot valkoinen, harmaa, vaalea tammi ja musta tammi.

Forma nyt myös harmaana

Forma-sarjasta tuli nopeasti menestys. Kuluttajan mahdollisuus vaikuttaa ulkonäköön oli kauan kaivattu ominaisuus. Nyt valinnanvapaus kasvoi entisestään. Valkoisen, vaalean tammen ja mustan tammen lisäksi Forman saa nyt myös harmaan värisenä. Sarjaan on saatavilla myös trendikkäät kultavetimet ja hanat.

Valitse NCS-väri

Yksi suurista uutuuksista tälle vuodelle on se, että voit saada kalusteemme haluamasi värisenä (NSC-väripaletin mukaan, lisähintaan). Tämä on mahdollista sarjoissa Forma, DK ja Stil. Vahva myyntiargumentti markkinoilla, joilla kuluttajat yhä enemmän tavoittelevat yksilöllistä ilmettä.

Olet lämpimästi tervetullut Habitare-osastollemme nro 7e69!

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Svedbergs aloitti toimintansa peltisepänverstaana 1920 ja alkoi valmistaa uudentyyppisiä peilikaappeja vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla Svedbergs aloitti kylpyhuonekalusteiden valmistuksen ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntauksen; kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjolan johtavia kylpyhuonekalusteiden valmistajia ja kehittää jatkuvasti valikoimaansa vastaamaan kuluttajien tarpeita kylpyhuoneissa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB toimii Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.

Svedbergs-valikoimaan pääset tutustumaan näyttelyssämme Espoon Mankkaalla, osoitteessa Klovinpellontie 1-3. Olemme avoinna arkisin klo 8-16.

Jälleenmyyjämme löydät osoitteesta www.svedbergs.fi