Svedbergs kehittää ja vahvistaa myyntiorganisaatiotaan

Stefan Svensson, Svedbergs konsernin markkinointi- ja myyntipäällikkö, nimitetään 1. toukokuuta myyntijohtajaksi vastuualueenaan kaikki Svedbergsin liiketoiminta-alueet ja markkinat. Myyntiorganisaation johdon vahvistaminen on askel entistä vahvempiin asiakassuhteisiin ja markkinoihin.

Näemme sen luonnollisena askeleena vahvistaa asemaamme Pohjoismaiden johtavana kylpyhuonevalmistajana. Stefan aloitti Svedbergs konsernissa vuonna 2003, jolloin hän tuli Kraft Foodsilta, missä hän vastasi suurasiakkaista päivittäistavarakaupassa. Nyt meillä on mahdollisuus kehittää liiketoiminta-alueitamme ja fokusoida enemmän toimintasuunnitelmamme mukaiseen liikearvon lisäämiseen. Stefanin vahva kokemus, pätevyys ja tehokkuus tulevat tukemaan Svedbergsin tulevaisuuden suunnitelmien toteutumista, kommentoi Anders Tofte, TJ Svedbergs i Dalstorp AB.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Svedbergs aloitti vuonna 1920 metalliverstaana ja siirtyi peilikaappien valmistukseen vuonna 1962. Seitsemänkymmentäluvulla alkoi kylpyhuonekalusteiden valmistus ja kahdeksankymmentäluvulla tämän päivän suuntaus – kehittää, valmistaa ja markkinoida täydellistä kylpyhuonetta omalla tuotemerkillä Svedbergs. Yritys on Pohjoismaiden johtava kylpyhuonekalusteiden valmistaja. Svedbergs kehittää jatkuvasti tuotteitaan kuluttajien kylpyhuonetarpeita vastaaviksi. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB sijaitsee Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä suurin osa tuotannosta tapahtuu.