SVEDBERGS UUTUUDET 2012.

Svedbergs lanseeraa paljon jännittäviä kylpyhuoneuutuuksia vuodelle 2012. Valikoimissa on runsaasti uusia tuotteita sekä lisäksi pienempiä muutoksia, joilla voit luoda suuren eron.

Johtoajatuksenamme on ollut hienosäätö. Olemme tutkineet jokaisen yksityiskohdan, koostumuksen, värivaihtoehdon, toiminnot ja paljon muuta. Kalustesarjat Joy, Indigo ja Easy ovat saaneet uusia malleja ja värejä. Koko valikoima esitellään Ideakirjassa, joka on juuri lanseerattu kylpyhuonemyymälöissä ympäri Pohjolan. Tässä otanta kaikista uutuuksista:

Akryyliammeet.
Ensiesittelyssä viiden ammeen akryyliammesarja. Hierontalaitteiston rakenne ja tekniikka kehitetään ja asennetaan Ruotsissa. Akryylin pintakerros tekee ammeesta kestävän ja helposti puhdistettavan. Yksi malleista on fiksu Suihkuamme 150, joka mahtuu pieneen tilaan kylpyhuoneessa ja on täydennettävissä ammeseinällä, jolloin amme toimii näppärästi suihkutilana sekä kylpyammeena.

Uusi struktuuripintainen Joy.
Kalustesarja Joy on saanut jännittävän vaakatasoisen struktuuripinnan, joka antaa kalustesarjalle aivan oman luonteensa. Uusi trendiväri, vaalea tammi, on tullut väriskaalaan, jonka lisäksi Joy pukeutuu edelleen mustaan ja valkoiseen mutta kaikki uudella struktuuripinnalla. Laatikoita on modernisoitu vaimennetulla push open -toiminnolla eli ne avautuvat kevyellä painalluksella ja sulkeutuvat hitaasti. Sarjassa on myös uusi kehyspeili LED-valoilla ja uusi korkea kaappi, johon on saatavilla vaatetanko.

Indigoa täydennettiin uusilla altailla.
Suosittu Indigo kalustesarja sai kaksi uutta ja trendikästä pesuallasta (Usva ja Laguuni), jotka ovat ajan henkeen matalampia. Kaikki Indigo allaskaapit on lisäksi päivitetty uusilla, tyylikkäillä valkoisilla lokerikoilla.

Easy alaosat nyt laatikolla ja kaksi uutta väriä.
Hintatietoisen Easy kalustesarjan alaosat saa nyt ovien lisäksi myös laatikolla (55 ja 90 cm). Easy pukeutuu nyt myös kahteen uuteen puuviiluun: tammi ja harmaa petsi.

Fasett suihkukaapin uusi esittely.
Suihkukaappi Fasett on saanut uuden ulkonäön ja fiksumman rakenteen. Esimerkkinä uusi ovi, joka liukuu hiljaisesti ja kevyesti jousitettujen kuulalaakeroitujen pyörästöjensä ansiosta. Kaappi on myös vaivaton pitää puhtaana helposti irrotettavan sokkelin ja altaan alla olevien pyörien ansiosta.

Tyylikäs suihkukaappi istuimella.
Suihkun ottaminen uudessa suihkukaapissamme on erityisen ihana elämys. Tämä onkin uutuus, johon erityisesti luotamme. Fiksu käännettävä istuin ja niin käyttäjäystävällinen hana, että se on hyväksytty Reumatikerförbundetin toimesta (Ruotsin reumaliitto).

Ota suihku näppärän suihkuseinän takana.
Esittelemme kaksi uutta suihkujakoseinää. Labyrintti ja L jakoseinä ovat joustavia ja fiksuja ratkaisuja, jotka toimivat erityisen hyvin pienessä kylpyhuoneessa.

Uusi muotoilu liukuovellisessa suihkuseinässä.
Liukuovisuihkuseinä Fasett (kahden seinän väliin) on saatavana mitoissa 110-160 cm. Ovet liukuvat hiljaisesti ja kevyesti ja alumiiniprofiilit tekevät niistä erityisen vakaita.

Tyylikkäät profiilit uudessa värissä.
Suihkujemme profiilit saa kaikissa malleissa valkoisina tai uusissa väreissä mallista riippuen matta alumiini ja grafiitinharmaa.

Lisätietoa uutuuksista saat asiakaspalvelustamme:
info@svedbergs.fi
(09) 584 10 500

Tulemme myös mieluusti henkilökohtaisesti kertomaan lisää uutuuksistamme.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuone
  • kylpyhuoneelle
  • kylpyhuonekalusteet

Svedbergs Pohjoismaiden johtava kylpyhuonekalusteiden valmistaja, jolla on myyntiä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Islannissa, Englannissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Ukrainassa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB sijaitsee Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä pääosa tuotannosta tapahtuu. Svedbergsin osakkeet on 3.10.1997 lähtien noteerattu Tukholman pörssissä.