Svedbergs vahvistaa markkinointiorganisaatiotaan

Marie Bengtsson aloittaa Svedbergs konsernin markkinointipäällikkönä kesän jälkeen.

Marien on viimeksi toiminut Hafa Bathroom Group AB:ssä, missä hän on kuulunut johtoryhmään design- ja valikoimapäällikkönä vastuualueenaan tuotemerkit Hafa ja Westerbergs. Marie on kouluttautunut IHR:ssä, Institutet för Högre reklam- och Kommunikationsutbildning, ja hänellä on vahva kokemus tuotemerkin rakentamisesta ja markkinointiviestinnästä työskenneltyään useissa haastavissa tehtävissä.

Hän on toiminut muun muassa markkinointijohtajana Bonnier aikakauslehdissä ja projektipäällikkönä ja johtoryhmän jäsenenä useissa merkittävissä mainostoimistoissa.

-Neljän upean ja jännittävän Hafa Bathroom Group vuoden jälkeen lähden innokkaasti kehittämään eteenpäin vahvaa Svedbergs tuotemerkkiä ja markkinointistrategiaa, sanoo Marie Bengtsson.

Toivotan ilolla Marien tervetulleeksi Svedbergsille ja yrityksen johtoryhmään. Marien kokemus, pätevyys ja tehokkuus tulevat vahvasti tukemaan Svedbergsin tulevaisuuden suunnitelmien toteuttamista, kommentoi Anders Tofte, TJ Svedbergs i Dalstorp AB, rekrytointia.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• kylpyhuone

Svedbergs Pohjoismaiden johtava kylpyhuonekalusteiden valmistaja, jolla on myyntiä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Islannissa, Englannissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Ukrainassa. Emoyhtiö Svedbergs i Dalstorp AB sijaitsee Dalstorpissa, Västergötlannissa, missä pääosa tuotannosta tapahtuu. Svedbergsin osakkeet on 3.10.1997 lähtien noteerattu Tukholman pörssissä.

Elina Kunnas

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointikoordinaattori +358 9 584 10 303 svedbergs.fi