TAITONETTI OY AVAA KÄYTETTYJEN TIETOKONEIDEN VERKKOKAUPAN RUOTSIIN

Voimakkaasti viime vuosina kasvanut oululainen käytettyjen tietokoneiden myyntiin erikoistunut Taitonetti Oy laajentaa toimintaansa avaamalla Ruotsiin verkkokaupan www.bytdator.se. Bytdator.se -verkkokaupan tuotevalikoimaan kuuluvat leasing-käytöstä poistetut laadukkaat kannettavat tietokoneet sekä pöytä- ja pelikoneet. Taitonetillä on 11 vuoden kokemus käytettyjen tietokoneiden myynnistä Suomessa ja nyt avattu verkkokauppa laajentaa tuotevalikoiman ruotsalaisten kuluttajien saataville.

Bytdator.se avattiin joulusesonkiin ja tavoitteena on päästä heti yhdeksi tunnetuimmista käytettyjen koneiden välittäjistä Ruotsin markkinoilla. ”Uskomme ympäristötietoisten ruotsalaisten löytävän Bytdator.se-verkkokaupan ja arvostavan laadukkaita tietokoneita, joita saa meiltä käytettynä kustannustehokkaaseen hintaan”, kertoo Taitonetin toimitusjohtaja Mikko Veijola.

Taitonetin ja Bytdator.se tuotteet ovat suunniteltu laadukkaista osista yrityskäyttöön ja niiden käyttöikä on huomattasti pidempi kuin ns.”markettikoneissa”. Kestävät ja huollettavat käytetyt tietokoneet ovat Taitonetin vastaus kuluttajien ja EU:n toiveeseen kertakäyttöistä elektroniikkaa vastaan.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja, Taitonetti Oy

p. 0458627879

mikko.veijola@taitonetti.fi

• verkkokauppa
  • kierrätys

Taitonetti on 11 vuotta vanha oululainen käytettyjä yritystietokoneita myyvä yritys. Taitonetti myy käytettyjä tietokoneita myös Ruotsiin www.bytdator.se-verkkosivun kautta.

Taitonetin Suomen-verkkokauppa on osoitteessa www.taitonetti.fi