Farmasian alan Oppiva työyhteisö –palkinto Pharmac Finland Oy:lle

Lääkkeiden koneellisen annosjakelun edelläkävijä Pharmac Finland on saanut Farmasian oppimiskeskuksen myöntämän Oppiva työyhteisö –palkinnon. Tunnustus annetaan organisaatiolle, joka kouluttaa henkilökuntaansa määrätietoisesti ja suunnitelmallisesti. Tunnustuspalkinto tuo esiin yritystä, joka on esimerkillisellä tavalla huolehtinut henkilökunnan osaamisen kehittämisestä, ja jossa osaaminen nähdään yrityksen tärkeänä menestystekijänä.

Apteekkareiden ja Tamron yhteisesti omistama Pharmac Finland kehittää aktiivisesti omaa henkilöstöään, tarjoaa mahdollisuuden pitkäkestoiseen koulutukseen ja ammatillisten tutkintojen suorittamiseen.

Yksi tärkeimmistä arvoistamme on oman, yrityksen ja asiakkaittemme osaamisen kehittäminen. Työyhteisömme on erittäin motivoitunut oppimaan uutta. Näemme muutokset toimintaympäristössä mahdollisuuksina päästä kehittämään osaamistamme. Tulevaisuuden menestymisen kivijalkoja ovat asenne ja ketteryys. Upeaa, että saamme kunnian olla vuoden Oppiva työyhteisö”, toimitusjohtaja Karoliina Kaijasilta-Järvenpää iloitsee.

Oppiva työyhteisö -palkinnon myönsi tuomaristo, jossa on edustajat Suomen Farmasialiitosta, Suomen Apteekkariliitosta ja Farmasian oppimiskeskuksesta.

Lisätietoja

Karoliina Kaijasilta-Järvenpää, toimitusjohtaja, Pharmac Finland Oy, karoliina.kaijasilta-jarvenpaa@pharmac.fi, p. 040 621 1409

www.oma-annos.fi