Health Awards & Foresight Forum 2018 -tunnelmat kuvina ja videolla

Tamron vuosittainen Health Awards & Foresight Forum kokosi 25.1.2018 reilut 150 terveysalan päättäjää ja vaikuttajaa sekä laajan livestream-yleisön alan tulevaisuuden visioinnin äärelle. Tapahtuman teemat herättivät myös vilkasta keskustelua sosiaalisessa mediassa tunnisteella #healthawardsfi.

Seminaariosuuden asiantuntijapuheenvuoroissa tulevaa visioi mm. tähtitieteilijä Esko Valtaoja, joka kertoi kuinka matkaamme parempaan ja terveempään tulevaisuuteen. Sitran vanhempi neuvonantaja Madis Tiik puhui aiheesta ”Suomi terveystiedon mallimaaksi – miksi Virossa kaikki on helpompaa?”. Aivotutkija Katri Saarikivi ja digitaalisen työn tutkija Esko Kilpi keskustelivat, tuhoaako teknologia ihmisyyden työelämässä. Medaffconin tieteelliset asiantuntijat Maija Wolf ja Päivikki Hemmilä avasivat tulevaisuuden yksilöllistä syöpähoitopolkua. Tapahtuman verkostoitumistauoilla viritettiin jatkokeskusteluja ja uusia yhteistyöavauksia.

Tapahtuman päätteeksi julkistettiin Health Awards 2018 –voittajat. Vuoden Terveystekona Tamro palkitsi Aivoliiton Korvaamaton kovalevy -verenpainekampanjan. Vuoden Terveysinnovaatio -palkinnon nappasi Nightingale Health Oy:n veritesti diabeteksen ja sydänsairauksien ennaltaehkäisyyn.

Tapahtuman kuvagalleria ja videokooste välittävät päivän tunnelmia.

www.healthawards.fi

Twitter @HealthAwardsFI #healthawardsfi