Tiedote -

Kirkkaampi iho punalevällä - The Body Shop lanseeraa uuden Drops of Light™ -sarjan

Uskomme The Body Shopissa luonnollisen terveeseen kauneuteen ja ulkonäön parantamiseen sitä muuttamatta. Olemme ylpeitä “ei korjailua” -politiikastamme, joka suojaa yksilöllisen kauneuden aitoutta ja monimuotoisuutta. Ja koska haluamme naisten tuntevan olonsa hyväksi peiliin katsoessaan, kehitimme UUDEN Drops of Light™ Pure Healthy Brightening -sarjan. Loimme punaleväuutetta sisältävän päivittäisen ihonhoitorutiinin, joka auttaa saavuttamaan kirkkaan, terveennäköisen ihon.

Kirkkaampi iho ei tarkoita vain tummien laikkujen vähentämistä, minkä vuoksi kehitimme 5‑in‑1 -sekoituksen parantamaan ihon tervettä kirkkautta, kuulautta, tasaista ihonsävyä ja pienentämään huokosia jättäen ihon kimmoisaksi ja pehmeäksi.

Tämä hyödyllinen monitoimisarja sopii myös herkälle iholle. Se yhdistää punalevän luonnollisen kirkastavan ja tummia laikkuja korjaavan tehon C-vitamiiniin, yhteen tehokkaimmista antioksidanteista, joka tunnetusti edesauttaa ihon kirkkautta ja täyteläistää ihon kosteudella.

KIRKAS IHO LUONNON PUNALEVÄLLÄ JA C-VITAMIINIJOHDANNAISELLA

Punalevä, joka on kasvanut jo miljoonien vuosien ajan Pohjois-Atlantin kylmissä vesissä, sisältää tunnetusti tehokkaan sekoituksen mineraaleja, ravinteita ja C-vitamiinia. Me valjastamme lempeässä prosessissa tämän kallisarvoisen kasvin voiman Pure Healthy Brightening Drops of Light™-ihonhoitosarjaamme yhdistäen siihen erityisen tehokasta C-vitamiinijohdannaista.

TIESITKÖ?

In vitro -tutkimukset ovat osoittaneet, että punaleväuutteella on kirkastava ja tummia laikkuja vastustava vaikutus. Se estää pigmentaatioprosessin päävaiheita ja vaikuttaa myös melaniinin muodostumisen jälkeen.

Punaleväuute todistetusti:

• Rajoittaa melaniinin tuotantoa estämällä tyrosinaasin, melaniinin muodostumiseen vaikuttavan entsyymin toimintaa
  • Estää melaniinin kuljettamista ja kerääntymistä ehkäisten tummien laikkujen muodostumista ihon pinnalle
  • Hillitsee UV-säteilystä johtuvaa pigmentaatiota

TUE YHTEISÖKAUPPAA

Drops of Light™ -sarjamme tuotteet on valmistettu hienoimmista raaka-aineista, joita hankitaan ympäri maailmaa. Yhdistämme käsityöläismaanviljelijöiden taidot ja oman osaamisemme luodaksemme tehokkaasti vaikuttavia tuotteita. Yhteisökaupan kautta Namibiasta tuotettua marulaöljyä käytetään Puhdistusvaahdossa ja Meksikosta yhteisökaupan kautta tuotettua aloe veraa Hoitovedessä ja Seerumissa.

PALJASTA TERVEENNÄKÖINEN KIRKAS IHO

• UUSI Clarifying Foam Wash -puhdistusvaahto (18,50€ / 125ml)
  • UUSI Pure Translucency Essence Lotion -hoitovesi (19,50€ / 160ml)
  • UUSI Pure Healthy Brightening Serum -hoitoseerumi (30,70 € / 30 ml)
  • UUSI Pure Healthy Brightening Day Cream -päivävoide (27,50 € / 50 ml)

Drops of Light™ lanseerataan The Body Shop Suomen myymälöissä ja verkkokaupassa 7. maaliskuuta.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• the body shop