Kukoistavan ihana - The Body Shopin UUSI British Rose vartalosarja

UUSI British Rose -sarjamme on loistava brittiläinen tulkinta ajattomasta naisellisuuden ikonista. Oli luonnollista valita juuri tämä kukka 40. vuosijuhlamme uutuuslanseeraukseen. The Body Shopin® ympäristöpalkintoja voittaneella maatilalla Englannin maaseudulla kasvatetut ruusut on poimittu käsin, ilmakuivattu ja infusoitu raikkaalla vuoristovedellä. Tämä huolellinen uuttamisprosessi tuottaa kaikkein poikkeuksellisinta laatua olevan ruusuveden tuotteitamme varten.

KUKKAISVOIMAA

“Ruusuja on arvostettu jo vuosisatojen ajan niiden tuoksun ja kauneuden vuoksi ja ne liittyvät erottamattomasti brittiläiseen identiteettiin. The Body Shopin® ainutlaatuinen Englannin ruusu -sekoitus on uutettu englantilaisista ruusuista, jotka valittiin hienostuneen tuoksunsa vuoksi - vangiten täydellisesti sen hetken, kun upotat nenäsi yhteen näistä tuoksuvista kukista.”

KUKKAISVARTALONHOITOA ENGLANTILAISITTAIN

• UUSI British Rose Exfoliating Gel Body Scrub (250ml / 22,50€)

Erinomainen vartalonkuorinta tuntuu poikkeuksellisen hyvältä. Geelimäinen koostumus sisältää aitoja ruusunterälehtiä ja sulaa vaivattomasti vartalon iholle paljastaen hellävaraisesti pehmeämmän, raikkaamman ihon.

• UUSI British Rose Instant Glow Body Essence (250ml / 22,50€)

Vartalovoide muuttaa väsyneen ihon hetkessä hehkuvaksi. Jättää ihon pehmeäksi ja kimmoisaksi.

• UUSI British Rose Instant Glow Body Butter (200ml / 19,50€)

Vartalovoi hemmottelee 24h kastemaisella kosteudella. Samettimaisen pehmeä vartalovoi tuntuu kevyeltä, mutta sisältää runsaasti kosteutta. Täydellinen tuote normaalista kuivalle iholle antaen heti terveen hehkun ja tuoksuen iholla pehmeästi.

TÄYSIN LUOMURUUSUJA

Omistautuneet maanviljelijämme Herefordshiressa, Englannissa toimivat yhdessä maaperän kanssa, eivät sitä vastaan. Antamalla kodin useille pienille eläimille ja hyönteisille he ylläpitävät luonnon tasapainoa, mikä ehkäisee kemikaalien tarpeen. Tällainen maanviljelykselle omistautuminen tekee maatilasta parhaan paikan kauniiden ruusujemme kasvattamiseen.

Emma Lambe, The Body Shop® -maanviljelijä kertoo

“Otin vastaan haasteen tuottaa ruusutuotetta The Body Shopille®, sillä minusta tuntui, että he todella halusivat löytää ruusujen todellisen olemuksen. Tämä oli loistava tilaisuus vangita ruusujen todellinen kauneus, ja uskon British Rose -sarjalla onnistuneemme siinä.”

“Luonnon monimuotoiuus on tärkeää. Mitä lukuisampaa ja monimuotoisempaa kasvi-, lintu- ja eläinmaailma on, sitä enemmän toivoa maapallolla on selviytyä. Olemme luoneet ekosysteemin, joka elättää useita lajeja - tärkeimpänä mehiläiset, jotka ovat avain kasvien pölytykseen ja pitkällä tähtäimellä meidän kaikkien selviytymiseen. Koko ekosysteemi on keskinäisessä riippuvuussuhteessa ja maaseutumme terveydessä viljelty maa näyttelee valtavaa osaa.”

OLE KUIN ENGLANNIN RUUSU

The Body Shop® julkaisee keväällä 2016 trendimeikkikokoelmansa, jolla voit korostaa lookkiasi uusilla monikäyttöisillä meikeillä. Värikkäitä kuultovärejä huulille ja poskille sekä must-have silmä- & poskimeikkipaletti - nämä uudet hienostuneet tuotteet viimeistelevät sinut hehkuvan kauniiksi.

• UUTTA Lip & Cheek Stains (7,2ml / 15,90€)

Syleile luonnollisesti punattua lopputulosta UUSILLA  kuultosävyillä. Upeat huuli- ja poskikuultosävyt tekevät ihon raikkaan ja terveen näköiseksi antaen samalla kaikille ihoille 12 tuntia kosteutta. Kaikki sävyt Dusty Rosesta Red Pomegranateen sulautuvat iholla vaivatta upeaksi hehkuksi. Reilun yhteisökaupan kautta tuotetut hunaja ja 100% luomu aloe vera antavat huulille ja poskille kosteuttavan, miellyttävän ja pitkäkestoisen värisuudelman keveän tuotteen muodossa.

• UUTTA Special Edition British Rose Eye & Cheek Palette (32,00€)

UUSI erikoisrä luomi- ja poskipaletti saa kevätlookkisi eloon. Tämä monikäyttöinen meikkipaletti sisältää sävyjä tummista kevyen ruusuisiin sävyihin ja toimii sekä päivällä että illalla.

• UUTTA British Rose Nail Colour (6.8ml / 8,80 €)

Tuntuu kuin pitäisit kukkakimppua kädessäsi. Herkän sävyiset kynnet takaavat onnistuneen lookin.

British Rose ja kevään trendimeikit tulevat myyntiin The Body Shopin myymälöihin ja verkkokauppaan 29. helmikuuta 2016.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• uutta