The Body Shop X EINE = Muutos

The Body Shopin suosituin käsivoide Hemp Hand Protector lanseerataan 11. helmikuuta limited-edition pakkauksessa, jonka on suunnitellut katutaitelija EINE. Erikoiseräkäsivoiteen myynti tukee The Body Shop Foundation järjestöä. Asiakkaat pääsevät äänestämään, miten järjestö tulee jakamaan käsivoiteiden myynnistä kertyneet lahjoitukset, 2€ per käsivoide, eri avustuskohteiden kesken.

The Body Shopin ikoninen Hemp Hand Protector saa uuden rohkean erikoiseräpakkauksen, jonka on suunnitellut yksi maailman kuuluisimmista katutaiteilijoista - EINE. EINEn kuuluisan typografian avulla Hemp Hand Protectorimme välittää positiivisen ja voimakkaan viestin CHANGE- MUUTOS. Se tuo mieleen The Body Shopin mission muuttaa ihmisten elämää positiivisella tavalla koko maailmassa ja todella antaa muutosvoiman käsiimme.

Jokaisesta ostetusta limited-edition Hemp Hand Protectorista lahjoitamme 2,00 € The Body Shop Foundationille, The Body Shop Internationalin hyväntekeväisyysjaostolle. Lahjoituksesi tukee Foundationin tavoitetta kerätä 417 000 €, jotka jaetaan ihanteellisten järjestöjen kesken ympäri maailmaa. Lahjoitusten jakautuminen riippuu asiakkaistamme. Jokainen ostettu käsivoide antaa asiakkaille mahdollisuuden äänestää sydäntä lähinnä olevaa avustuskohdetta:

• Suojella ja rikastuttaa maapalloamme
  • Suojella ja rikastuttaa meriä ja vedenalaista elämää
  • Suojella ja rikastuttaa eläimiä ja ihmisiä

Hamppu - kasveista parhain

Hamppu on yksi maailman vanhimmista viljelykasveista. Hyötykäyttöhampulla ei ole päihdyttävää vaikutusta. Sitä kutsutaan ‘ihmekasviksi’, koska se auttaa maaperän kunnostamisessa, minkä vuoksi sitä käytetään usein maaperän elvyttämiseen ravintokasvien viljelykausien välillä. Tiesitkö, että hamppu sitoo neljä kertaa enemmän hiilidioksidia kuin puut? Se ei tarvitse mitään torjunta-aineita ja tarjoaa kodin paikalliselle eläimistölle auttaen samalla suojelemaan luonnon monimuotoisuutta.

Hampusta voidaan tehdä yli 25 000 erilaista asiaa ja hampunsiemenöljyä käyttäessämme ranskalaisen osuuskuntamme maanviljelijät saavat kaiken sen tuoton. Tämä takaa sen, että jälkeen ei jää satojätettä ja hiili poistuu luonnon kiertokulusta. Tämä auttaa taistelussa ilmastonmuutosta vastaan.

Kaksi uutta hampunsiemenöljystä valmistettua tuotetta

Erikoiserä Hemp Hand Protector käsivoiteen lanseerauksen yhteydessä The Body Shop julkistaa kaksi uutta tuotetta, jotka tulevat täydentämään perusvalikoiman Hamppu-sarjaa.

UUSI Heavy-Duty Body Moisture Protector (200ml / 19,50€)                                                                   Antaa 96 tuntia kosteutta koko vartalolle. Erittäin kuivalle iholle.

UUSI Hemp Rescue Balm (100ml / 25,00€)                                                                                              Täsmäapu ja suoja karheille alueille kuten kyynärpäille ja polville

ERIKOISERÄ Hemp Hand Protector (100ml / 15,40€)                                                                                       2€ lahjoitus The Body Shop Foundationille.                                                                                             Hampunsiemenet sisältävät korkean pitoisuuden välttämättömiä rasvahappoja, jotka hoitavat ihoa täydellisellä   tavalla. Ja kun 950 hampunsiemenestä kylmäpuristettu öljy ahdetaan jokaiseen 100 ml tuubiin, ultratehokas   koostumus kosteuttaa ja ravitsee kovimmatkin kädet.

Tietoa katutaiteilija EINEsta

EINEstä tuli kansainvälisesti tunnettu vuonna 2010, kun Britannian pääministeri David Cameron esitteli USA:n presidentille Barack Obamalle yhden hänen töistään ensimmäisellä virallisella valtiovierailullaan Valkoiseen Taloon.

EINEn omintakeinen tyyli on jo 30 vuotta hallinnut katuja Berliinistä Pekingiin ja Lontoosta Los Angelesiin. Hänen elämänsä on muuttunut valtavasti alkuaikojen Lontoossa tägäämisestä loppuunmyytyihin maailmanlaajuisiin näyttelyihin ja himoittuun yhteistyöhön Louis Vuittonin kanssa.

EINE levittää värikästä, positiivista ja mielikuvia herättävää viestiä ympäri maailman, aivan kuten The Body Shop.

Limited Edition Hemp Hand Protector tulee myyntiin verkkokauppaan ja myymälöihin 11. helmikuuta 2016.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• hamppu
  • hemp
  • käsivoide
  • erikoiserä
  • hampunsiemenöljy
  • eine
  • uutuus
  • hyväntekeväisyys
  • rahankeräys

The Body Shop International PLC, known as The Body Shop, was founded in 1976 by Dame Anita Roddick in Littlehampton, England. The beauty brand pioneered corporate activism and was built on a philosophy that business can be a force for good. With its brand expression, Beauty with Heart, the company continues to be focused on five core values; Against Animal Testing, Support Community Fair Trade, Activate Self Esteem, Defend Human Rights and Protect The Planet. All products are created using the finest ingredients sourced from the four corners of the globe, which are not tested on animals and are 100% vegetarian. The Body Shop has over 2,800 stores in over 60 countries.