Tiedote -

Tiituksen uusi versio ensi keväänä – luvassa monipuolisempaa oppilaitosyhteistyötä

Helmikuun alussa julkaistavassa Tiituksen uusimmassa versiossa palveluun tuodaan ominaisuuksia, jotka parantavat oppilaitosten ja opiskelijoiden työelämäyhteyksiä. Uuden version keskiössä on monipuolistaa oppilaitoksen ja työelämän välistä yhteistyötä pelkkien työpaikkojen ulkopuolelle. Jatkossa Tiituksessa on löydettävissä myös koulutuksia, tapahtumia ja projekteja.

Eri toimijat voivat julkaista opiskelijoille avoimia tärkeitä tapahtumia, ja opiskelijat voivat löytää kaikki työelämään liittyvät tapahtumat samasta paikasta.

“Myös koulutukset liittyvät vahvasti työelämään”, toteaa Tiituksen toinen perustaja Niklas Litmala. Opiskelijalta tai työnhakijalta voi puuttua uuden työn kannalta olennainen osaaminen, jonka työnhakija voi kätevästi etsiä koulutustorilta. Myös oppilaitokset voivat markkinoida omia lyhytkestoisia koulutuksiaan tehokkaammin. Litmala toteaa, että jatkossa yritykset voisivat rekrytoida Tiituksen kautta tietyn opiskelijan yhdessä tietyn koulutuksen kanssa.

Tapahtumien ja koulutusten rinnalle Tiitus lanseeraa projektitorin työelämän ja oppilaitosten projektien koordinoimiseksi. Projektitori on paikka, jossa työelämän projektit kohtaavat oppilaitosten kurssien ja opiskelijoiden kanssa. Projektitori on oppilaitoksille myös väylä uusien työelämäkumppanien löytämiseksi.

Litmala kertoo myös palvelun uudesta hakuvahdista: “Hakuvahdin kautta opiskelijat voivat tilata ilmoituksia omat kriiteerit täyttävistä työpaikoista. Hakuvahti toimii myös toisin päin yrityksille, jotka saavat tiedon, kun heidän yritykseensä sopiva profiili liittyy palveluun.” Tiitus kehittää myös palvelun analytiikka ja raportointitoimintoja.

Uudessa versiossa yritykset pystyvät paremmin tuomaan ilmi toimintaansa laajempien yritysprofiilien avulla. Yritykset haluavat tehdä oppilaitosten kanssa yhteistyötä ja kohdistaa rekrytointimarkkinointia juuri opiskelijoille. Laajempien yritysprofiilien avulla yritykset pystyvät viestimään entistä monipuolisemmin toiminnastaan, jolloin työnhakijat ja opiskelijatkin saavat paremman käsityksen yrityksestä työnantajana.

Tiitus haluaa vahvistaa opiskelijoiden yhteyksiä työelämään entisestään kaikin muodoin, ja siksi palveluun avautuu myös mahdollisuus mentorointiin. Erilaiset mentorit voivat julkaista Tiitukseen mentoriprofiileita, ja opiskelijat voivat hakea tukea ja ideoita erilaisilta mentoreilta ja lähestyä heitä viestillä.

Uusi versio julkaistaan 4.2.2019.

• Koulutus

• automatisointi
  • työnhaku
  • tet
  • työ
  • rekrytointi
  • rekryt
  • rekry
  • opiskelu
  • opiskelija
  • koulutus

Tiitus on vuonna 2015 perustettu rekrytointiin ja koulutukseen erikoistunut teknologiatalo. Missionamme on tehdä työnhausta helpompaa, nopeampaa ja hauskempaa. Tarjoamme oppilaitoksille ja yrityksille erilaisia ratkaisuja työelämäyhteyksien rakentamiseen ja koordinointiin. Tiituksen palveluiden keskiössä ovat mobiilityönhaku ja opiskelijoiden osaamisen esiin tuovat osaajaprofiilit.

Milla Lius

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Markkinointi, viestintä