Tikkurila mukana Korjausrakentaminen 14 -tapahtumassa

Korjausrakentamisen toimijat ja asiantuntijat kokoontuvat yhteen 4.2.2014 Wanhassa Satamassa Helsingin Katajanokalla. Korjausrakentaminen 14 -tapahtuma on avoinna tiistaina 10.00–16.00, ja sisään pääsee veloituksetta. Katso tarkempi aikataulu ja mielenkiintoiset seminaarisisällöt tästä.

Tikkurila Oyj:n laajasta valikoimasta löytyy laadukas tuote lähes kaikkiin pintakäsittelyä vaativin kohteisiin, kiviainesjulkisivuista rappukäytäviin. Osastollamme A3 ovat esillä uudistetut rakennusmaalit sisäpinnoille sekä Suomen säihin kehitetyt Finngard- ja Finnseco -tuoteperheet kiviainesjulkisivuille.

Tikkurilan tietoiskun pitää Mikko Auer aiheesta ”Rakennusmaalaus osana korjausrakentamista". Asiantuntijamme keskustelevat mielellään parhaista tuotteista ja menetelmistä kuhunkin kohteeseen.

Lisätietoja:

Tikkurila Oyj

Maria Kalliorinne, markkinointikoordinaattori, BU Finland

Puh. 020 191 2138, matkapuh. 050 3114420

S-posti maria.kalliorinne@tikkurila.com

www.tikkurila.fi/ammattilaiset

Kuvia:  Rakennusmaalit_ja_Finngard

Jos yllä olevat linkit eivät aukea, kopioi nämä osoitteet selaimeesi:

www.tikkurila.fi/ammattilaiset/tuotteet/uutuustuotteet/uudistuneet_rakennusmaalisarjat

www.tikkurila.fi/ammattilaiset/menetelmat/kiviainespinnoille_ulkona

• Ympäristö, energia

• korjausrakentaminen
  • kiviainesjulkisivu
  • julkisivu
  • rappukäytävä
  • rakennusmaali
  • finngard
  • finnseco
  • rakennusmaalaus
  • pintakäsittely

Tikkurila on jo 150 vuoden ajan tarjonnut kuluttajille ja ammattilaisille helppokäyttöisiä ja kestäviä ratkaisuja pintojen suojaamiseen ja kaunistamiseen. Tikkurila haluaa olla johtava maaliyhtiö Pohjoismaissa sekä Venäjällä ja muissa valituissa Itä-Euroopan maissa. - Väriä elämääsi Tikkurilasta.

www.tikkurila.fi