Tjäreborgin Lomakysely 2013

Tjäreborgin talvella 2013 tekemään lomakyselyyn vastasi 11 306 asiakaspaneelimme jäsentä. Tutustu kyselyn tuloksiin ja katso, kuinka lähellä vastaajien mielipiteet ovat sinun omia lomatoiveitasi.

Vaikka kaupunkilomien suosio on vahvassa kasvussa, ovat etelän rantalomat  suomalaisten kestosuosikkeja. Lomalle aurinkoon on päästävä! Netin kautta matkaa varattaessa on monipuolinen kohdevalikoima ja yksityiskohtaisesti esitellyt hotellitiedot suomalaisten mieleen.

Ystävällinen, hymyilevä ja palvelualtis matkustamohenkilökunta saa matkan tuntumaan lomalta jo menolennolla. Myös mahdollisuus itse päättää lentoaterian nauttimisesta on tärkeää yli puolelle
vastaajista.

Internetin voima korostuu tässäkin lomakyselyssä, sillä ilmainen ja nopea nettiyhteys lomahotellissa on tärkeä vaatimus kaikenikäisille. Samoin tärkeänä pidetään ravintolaa, jonka tarjoama ruoka ja palvelut ovat laadukkaita.

Opaspalvelujen käyttäminen loman aikana koetaan tärkeäksi. Kun jotain kysyttävää ilmaantuu, on oppaaseen saatava yhteys saman tien, mieluiten puhelimitse tai tekstiviestillä.

Lomakuvien näyttäminen ja niistä kertominen ystäville kasvotuksin on edelleen suosituin tapa kertoa omista lomakokemuksista. Kyselyssä ilmeni myös, että mitä nuorempi vastaaja, sitä mieluummin lomakuvia jaettiin jo loman aikana sosiaalisessa mediassa. Kaikesta päätellen sosiaalisen median osuus lomakuvien jakamisessa tulee jatkossa kasvamaan.

Tutustu Tjäreborgin tarjontaan ja lähde lomalle kartuttamaan omien kokemustesi aarrearkkua