La Ligan ottelut alkavat 17. elokuuta

Huippujalkapalloa Espanjassa - La Ligan ottelupaketit nyt myynnissä Tjäreborgilla

Jalkapallohuuma villitsee suomalaisia faneja ja ottelupakettien myynti Tjäreborgilla kasvaa jatkuvasti. Englannin Valioliigan ottelupaketit avattiin myyntiin kesäkuussa ja Espanjan La Ligan ottelupaketit tulivat myyntiin 28.7. Zlatan Ibrahimovicin siirtyminen Manchester Unitedin joukkoihin huomataan selvästi Englannin Valioliigan ottelupakettien myynnissä.

Tjäreborg alkoi myydä kolme vuotta sitten ottelupaketteja Englannin Valioliigan ja Espanjan La Ligan otteluihin. Tjäreborgin sisaryhtiö Thomas Cook Sport on useiden Englannin parhaimpien jalkapallojoukkueiden virallinen Travel Partner. Tämän yhteistyön ansiosta pystyy Tjäreborg tarjoamaan vahvistettuja kiintiöpaikkoja Valioliigan otteluihin. Kolme vuotta sitten aloitetun ottelupakettien myynnin aikana kiinnostus jalkapalloa kohtaan on ollut jatkuvassa kasvussa ja Tjäreborg myy vuosittain satoja ottelupaketteja.

Espanjan La Ligan ottelut alkavat 17. elokuuta
Tjäreborg myy ottelupaketteja Real Madridin ja FC Barcelonan kotiotteluihin. Ensimmäiset kotiottelut pelataan elokuun puolivälissä. La Ligan ottelupakettien myynti alkoi torstaina 28. heinäkuuta. La Ligan ottelupaketit ovat erittäin suosittuja suomalaisten keskuudessa. Ottelupakettiin sisältyy aina kaksi tai kolme hotelliyöpymistä Barcelonassa ja Madridissa, jotka ovat muutenkin suosituimpia kaupunkilomakohteita Espanjassa.

Zlatan Ibrahimovic vetää faneja Manchesteriin
Englannin Valioliigan ottelupakettien myynti alkoi Tjäreborgilla kesäkuun puolivälissä. Valioliigan ottelut alkavat 15. elokuuta ja ensimmäiseen Manchester Unitedin kotiotteluun, joka pelataan 19. elokuuta, on Tjäreborgin kiintiössä olevat liput loppuunmyyty. Kaikkiin muihin Manchester Unitedin kotiotteluihin on vielä tilaa. Kun Zlatan Ibrahimovic vahvisti siirtyvänsä Manchester Unitediin, huomattiin se välittömästi ottelupakettien myynnissä.

Tjäreborg myy ottelupaketteja Manchester Unitedin lisäksi Liverpool FC:n, Tottenham Hotspurin sekä Chelsea FC:n kotiotteluihin. Myös näihin ottelupaketteihin sisältyy kahden tai kolmen yön hotellimajoitus.

Uutuutena ottelupaketteja amerikkalaisen jalkapallon NFL Match Break -otteluihin
The National Football League on tuonut amerikkalaisen jalkapallon jännitystä Lontooseen vuodesta 2007 saakka. Nyt ensimmäistä kertaa Tjäreborgin kautta voi varata ottelupaketteja Lontoossa pelattaviin amerikkalaisen jalkapallon NFL International Series -otteluihin. Otteluita on kolme ja ne kaikki pelataan lokakuussa Lontoossa.

Jessica Virtanen, tuotepäällikkö, puh. 040 524 7116, jessica.virtanen@tjareborg.fi

Tjäreborg on Suomen kolmanneksi suurin matkanjärjestäjä ja sen tarjonnassa on yli 400 matkakohdetta yli 50 maassa. Tjäreborg myy tilauslennoilla tehtäviä valmismatkoja, reittilennoilla tehtäviä kaupunki- ja kaukomatkoja, risteilyjä sekä myös pelkkiä lentolippuja ja hotellimajoituksia. Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on n. 190.000. Tjäreborg on osa Thomas Cook Northern Europe -konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin matkan-järjestäjäkonserni ja johon kuuluvat matkanjärjestäjät Ving Ruotsissa ja Norjassa, Spies Tanskassa sekä tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 20 miljoonaa.