Tokio - neonvalojen loistetta Yasukuni-dori -kadulla

Kaupunkimatkojen kysyntä kasvussa – Tjäreborgin uutuuskohteina Tokio, San Diego ja New Orleans

Omatoimisten kaupunkilomien suosio suomalaisten matkailijoiden keskuudessa on ollut selvässä kasvussa viime vuodet. Tjäreborgilla kaupunkilomien myynti lisääntyy kymmenen prosentin vuosivauhtia. Nyt tarjontaan tulevat uutuuskohteina Tokio Japanissa sekä San Diego ja New Orleans Yhdysvalloissa.

Yhä useampi suomalainen valitsee lomakohteekseen suurkaupungin. Euroopan kaupunkien lisäksi matkustetaan nyt paljon maailman metropoleihin ja muihin kiinnostaviin kaupunkeihin, joihin on hyvät lentoyhteydet Suomesta. Tjäreborgilla kaupunkilomien kasvava kysyntä on huomattu erityisesti Aasian ja Yhdysvaltojen matkojen myynnissä. Tjäreborg kasvattaa Aasian matkatarjontaansa Japanin pääkaupungilla Tokiolla ja Yhdysvalloissa uusina matkakohteina ovat San Diego Kaliforniassa ja New Orleans Louisianassa. Uutuuksien myötä Tjäreborgin tarjonnassa on yhteensä 61 suurkaupunkia, joihin on tarjolla omatoimisia valmismatkoja.

Tokio – yhdistelmä perinteitä ja nykyaikaa
Kiinnostus Japania kohtaan kasvaa Suomessa ja yhä useampi suomalainen suunnittelee matkaa Japaniin. Tjäreborgin ensimmäiseksi matkakohteeksi Japanissa valikoitui Tokio sen monipuolisuuden ja kiinnostavuuden takia.

- Tokio on meille tärkeä lisä matkavalikoimassamme ja olemme hyvin iloisia voidessamme tarjota nyt omatoimisia valmismatkoja myös Tokioon, kertoo Jessica Virtanen, Tjäreborgin tuotepäällikkö. – Lentoyhteydet Helsingistä Tokioon ovat erinomaiset ja esimerkiksi Finnair lentää sinne päivittäin suorilla reittilennoilla noin 10 tunnissa, jatkaa Jessica Virtanen.

Tjäreborgin tarjonnassa on 16 hotellia, jotka sijaitsevat keskeisillä paikoilla eri puolilla miljoonakaupunkia. Omatoimisia valmismatkoja on tarjolla Tokioon ympäri vuoden.

San Diego – meksikolaisvaikutteinen kaupunki USA:n länsirannikolla
Tjäreborgin Kalifornian tarjonnassa ovat ennestään Los Angeles ja San Francisco. Uutuutena on nyt Meksikon rajan läheisyydessä sijaitseva San Diego, joka on tunnettu kymmenien kilometrien pituisista rannoistaan, laajasta kulttuuritarjonnastaan sekä monipuolisista harrastusmahdollisuuksistaan.

Tjäreborgin tarjonnassa on 15 hotellia, joista osa sijaitsee suositulla Mission Bayn ranta-alueella ja osa San Diegon keskustassa. Omatoimisille valmismatkalle San Diegoon pääsee ympäri vuoden.

New Orleans – jazzin kotikaupunki Louisianassa
New Orleans tuo merkittävän lisän Tjäreborgin tarjontaan itäisessä USA:ssa, johon kuuluvat muun muassa New York, Boston ja Chicago. Lukuisten jazzklubien lisäksi New Orleans on tunnettu kreolikeittiöstään ja -kulttuuristaan sekä vanhasta kaupungistaan. Veneretki siipirataslaivalla Mississippi-joella kuuluu myös jokaisen New Orleansin kävijän ohjelmaan.

Tjäreborgin tarjonnassa on 17 hotellia New Orleansin keskustassa. New Orleans on ympärivuotinen matkakohde.

Tokion matkan hintaesimerkki:
Alkaen hinta 1.174 eur/hlö sisältäen Finnairin suorat reittilennot sekä viiden (5) yön majoituksen jaetussa kahden hengen huoneessa.Lähtöpäivä 14.3.2018.

San Diegon matkan hintaesimerkki:
Alkaen hinta 790 eur/hlö sisältäen reittilennot sekä seitsemän (7) yön majoituksen jaetussa kahden hengen huoneessa. Lähtöpäivä 15.3.2018.

New Orleansin matkan hintaesimerkki:
Alkaen hinta 995 eur/hlö sisältäen reittilennot sekä seitsemän (7) yön majoituksen jaetussa kahden hengen huoneessa. Lähtöpäivä 27.2.2018.

Jessica Virtanen, tuotepäällikkö, puh. 040 524 7116, jessica.virtanen@tjareborg.fi