Real Madridin stadion Santiago Bernabéu

Tjäreborgin La Ligan ottelutarjonta laajenee – Nyt myynnissä myös Atlético Madridin ottelupaketit!

Tulikuuma Espanjan La Liga käynnistyy tulevana viikonloppuna. Ennakkoasetelmat ovat kutkuttavan jännittävät, sillä jo kauden kynnyksellä Real Madrid ja FC Barcelona kohtaavat kaksi kertaa Espanjan supercupissa. Atléticon siirtyessä upouudelle Wanda Metropolitano -stadionille myös Madridin derby eli Atléticon ja Realin välinen paikallisottelu saa uuden näyttämön.

Real Madrid voitti lähes kaiken viime kaudella. Se jätti taakseen Espanjan La Ligassa pahimmat kilpailijansa FC Barcelonan sekä paikallisvastustajan Atlético Madridin. Mestarien liigan finaalissa Italian ylpeys, Juventus, kaatui murskalukemin.

Kansainvälinen jalkapallokausi käynnistyi Real Madridin ja Manchester Unitedin kohtaamisella UEFA Super Cupissa. Real nappasi Super Cupin voiton toisen kerran peräkkäin 2-1 voitolla Manusta. Espanjan jalkapallokauden avauksessa Real voitti Ronaldon ja Iscon upeilla maaleilla Espanjan supercupin ensimmäisessä osaottelussa FC Barcelonan selvin lukemin. Real on selkeästi jälleen iskussa. Molemmissa otteluissa Ronaldo on tullut kentälle vaihdosta, joten supertähden otteista Realin menestys ei näytä olevan kiinni.

FC Barcelonan toimistolla puhaltavat muutoksen tuulet. Barçan valmentaja Luis Enrique jätti tehtävänsä keväällä ja Neymarin kohusiirto Barcelonasta pariisilaisen PSG:n riveihin oli shokki kannattajille. Barcelonan puolustus oli Real Madridia vastaan käydyssä ensimmäisessä Espanjan supercupin osaottelussa vaikeuksissa. Barcelonan seuraikonin Gerard Piquén oma maali ei varmasti ollut Barça-faneille toivottu aloitus kaudelle. Huhut ovat tuomassa Liverpoolin Coutinhoa sekä Borussia Dortmundin Demebeleä Neymarin korvaajaksi hurjilla siirtokorvauksilla.

Atlético Madridin leirissä huomion keskipisteessä on ollut uusi stadion-hanke. Vicente Calderón, Atléticon legendaarinen kotistadion, myydään Madridin keskusta-asunnoiksi, jonka myötä Atlético siirtyy pelaamaan lähelle Madrid-Barajasin lentokenttää valmistuvalle Wanda Metropolitano -stadionille. Siirtomarkkinoilla ei Atlético ole taaskaan mässäillyt. Argentiinalainen Diego Simeone jatkaa Atléticon peräsimessä vuoteen 2019 saakka ja uusi sopimus Antoine Griezmannin kanssa pitää ranskalaisen huippuhyökkääjän Rojiblancosin paidassa vuoteen 2022 saakka.

Näistä asetelmista lähdetään jännittämään La Ligan avauskierrosta tulevana viikonloppuna. Tjäreborgin kautta voi varata otteluliput sekä majoituksen Real Madridin, FC Barcelonan sekä nyt uutuutena Atlético Madridin kotiotteluihin. Lennot Madridiin tai Barcelonaan voi ottelupaketin lisäksi varata kätevästi Tjäreborgin kautta.

Tjäreborgin La Liga -ottelupaketit:

Real Madridin ottelupaketit

FC Barcelonan ottelupaketit

Atlético Madridin ottelupaketit

Tjäreborg myy ottelupaketteja myös Englannin Valioliigan sekä amerikkalaisen jalkapallon huippuliigan, NFL:n, syksyn Lontoon otteluihin.

Joonas Halla, viestintäpäällikkö, puh. 050 346 5256, joonas.halla@tjareborg.fi