Tjäreborgin lentoyhtiö valittiin Euroopan parhaaksi tilauslentoyhtiöksi

Tjäreborgin lentoyhtiö valittiin Euroopan parhaaksi tilauslentoyhtiöksi

Tjäreborgin lentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia on saanut TripAdvisor-palkinnon: TripAdvisor Travellers’ Choice Award for Leisure Airline – Europe 2019.

Thomas Cook Airlines Scandinavia on nimetty TripAdvisor Travellers’ Choice Award -palkinnon saajaksi. TripAdvisor myöntää palkinnon vuosittain yhdelle Euroopan johtavista tilauslentoyhtiöistä, ja voitto perustuu lentoyhtiöiden saamiin laadullisiin ja määrällisiin asiakasarvioihin viimeisen vuoden ajalta.

“Olemme imarreltuja ja ylpeitä TripAdvisor-palkinnon voitosta. Palkinto on asiakkailtamme meille, ja osoittaa siten, että tarjoamme erinomaista laatua ja palvelua jokaisella lennollamme. Samalla täytämme myös “customer at heart”-lupauksemme. Tämä palkinto kuuluu kaikille työntekijöillemme, ja olen ylpeä saadessani johtaa tiimiä, johon kuuluu näin sitoutuneita ja osaavia työntekijöitä”, kertoo Per Knudsen, VD, Thomas Cook Airlines Scandinavia.

Thomas Cook Airlines lennättää tilauslentoasiakkaita Tjäreborgin, Vingin ja Spiesin aurinko- ja rantalomakohteisiin ympäri vuoden. Lentoyhtiön tavoitteena on alan korkein asiakastyytyväisyys ja parhaiden lentojen tarjoaminen kilpailukykyiseen hintaan, perustuen kehitykseen, palveluun ja täsmällisyyteen.

”On todella hienoa, että lentoyhtiömme sai näin upean tunnustuksen. Asiakkaamme ovat todella tyytyväisiä lentäessään Thomas Cook Airlines Scandinavialla, ja he kehuvat kerta toisensa jälkeen lennolla saamaansa erinomaista palvelua. On hienoa voida antaa asiakkaillemme vuoden parhaat viikot kun he lomailevat kanssamme, ja tämä tekee meidät erityisen ylpeiksi”, kertoo Christian Grønli, maajohtaja, Tjäreborg.

Palkinnon luovutti Tanskassa Thomas Cook Airlinesilla keskiviikkona juhlallisessa palkintojenjakotilaisuudessa vieraillut Kevin Maloney, TripAdvisorin Vice President Business Development.

”Sydämelliset onnittelut Thomas Cook Airlines Scandinavialle Travellers’ Choice Airlines -palkinnon voitosta. Matkailijat ovat valinneet teidät tämän arvostetun palkinnon voittajaksi. Tämä kuluttajilta saatu tunnustus on osoitus erinomaisesta asiakaspalvelusta ja korkeasta laadusta. Thomas Cook Airlines Scandinavia -tiimi voi olla ylpeä saamastaan palkinnosta, sillä matkailijat ympäri maailmaa ovat ilmaisseet, että he valitsevat mieluiten juuri tämän lentoyhtiön”, kertoo Kevin Maloney, Vice President Business Development på TripAdvisor.

Thomas Cook Airlines Scandinavia on vähentänyt päästöjä yli 20 prosenttia viimeisen 15 vuoden aikana, ja lentoyhtiöllä on Euroopassa alan alhaisimpiin kuuluvat hiilidioksidipäästöt per matkustaja. Lisäksi Tjäreborgilla on valikoimassaan yli 170 ympäristömerkittyä hotellia, kuten Sunwing- ja Sunprime-konseptihotellit. Tjäreborg pyrkii jatkuvasti vähentämään ympäristövaikutuksiamme täällä kotona, lennolla ja matkakohteissa.

Lisätiedot ja painotarkat kuvat: Aura Soininen, viestintäpäällikkö, Tjäreborg, p. 040 740 0519, aura.soininen@tjareborg.fi

Thomas Cook Airlines Scandinavia
Thomas Cook Airlines Scandinavia, TCAS, perustettiin vuonna 1994 Scanairin ja Conairin fuusiona. TCAS siirtyi osaksi englantilaista Thomas Cook Groupia vuonna 2013. Lentoyhtiö lennättää Tjäreborgin, Vingin ja Spiesin tilauslentoasiakkaita Suomesta, Ruotsista, Norjasta sekä Tanskasta moniin suosituimpiin aurinko- ja rantalomakohteisiin.

About Thomas Cook Group Airline
Thomas Cook Group Airline, part of the Thomas Cook Group, is one of Europe’s leading leisure airlines, operating from the source markets Germany, UK and the Nordic countries. With a fleet of 105 aircraft, the airline carries over 19m customers per year to 120 destinations, generating revenues of £ 3.5bn. Its 9,500 employees put the customer at the heart of everything they do. The airline has received almost 80 awards in the past six years, showing the passion and customer focus of its colleagues around the world.

About TripAdvisor
TripAdvisor, the world's largest travel site*, enables travelers to unleash the full potential of every trip. With over 730 million reviews and opinions covering the world's largest selection of travel listings worldwide – covering approximately 8.1 million accommodations, airlines, experiences, and restaurants – TripAdvisor provides travelers with the wisdom of the crowds to help them decide where to stay, how to fly, what to do and where to eat. TripAdvisor also compares prices from more than 200 hotel booking sites so travelers can find the lowest price on the hotel that's right for them. TripAdvisor-branded sites are available in 49 markets and are home to the world's largest travel community of 490 million average monthly unique visitors**, all looking to get the most out of every trip. TripAdvisor: Know better. Book better. Go better.