Tjäreborgin uusi Cook’s Club -konseptihotelli Kreetalla on ollut menestys – lisää hotelleja suunnitteilla

Thomas Cook, johon myös Tjäreborg kuuluu, avasi kesällä ensimmäisen Cook’s Club -konseptihotellinsa Kreetalle. Tulevan vuoden aikana avataan kahdeksan uutta hotellia, joista neljä tulee kuulumaan Tjäreborgin hotellivalikoimaan.

Cook’s Club seuraa eksklusiivisen Casa Cook -konseptihotellin jalanjäljissä, mutta tavoittelee nuorempaa kohderyhmää. Lisäksi Cook’s Club on hieman suurempi hotelli ja sen hintataso on Casa Cookia alhaisempi.

”Cook’s Club -hotellissa yhdistyvät hyvä sijainti, moderni sisustus, korkealaatuinen ruoka ja juoma sekä urbaani tunnelma. Näiden avulla pyrimme tavoittamaan täysin uuden kohderyhmän”, kertoo Aura Soininen, viestintäpäällikkö, Tjäreborg.

Katuruokaa ja cocktailbaari
Ensimmäinen hotelli avattiin Kreetan Hersonissokselle viime kesänä. Hotellissa on useita eri huonetyyppejä, ja huoneita on tarjolla niin pienemmille kuin isommillekin seurueille. Cook’s Clubissa panostetaan ruokaan ja juomaan, ja hotellilla on katuruokateemainen ravintola, laaja valikoima vegaanisia ruoka-annoksia, tunnelmallinen cocktailbaari sekä lomafiilistä nostattava dj.

Uusia hotelleja vuoden 2019 aikana
Cook’s Club Hersonissos on saanut paljon positiivista palautetta hotellivierailta ensimmäisenä kesäkautenaa.

”Olemme ylpeitä uudesta hotellikonseptistamme, jonka avulla tavoitamme täysin uuden kohderyhmän. Olemme myös iloisia voidessamme kertoa, että uusia Cook’s Club -hotelleja avataan jo ensi vuonna, sillä näyttää siltä, että tämäntyyppisille hotelleille on kysyntää”, jatkaa Soininen.

Uudet hotellit tullaan lanseeraamaan Espanjassa, Kreikassa, Turkissa, Italiassa, Egyptissä, Gambiassa sekä Bulgariassa. Tjäreborgin hotellivalikoimaan tulee neljä hotellia, jotka sijaitsevat Alanyassa, Gambiassa, Kosilla ja Mallorcalla.

Cook’s Clubista:
Cook’s Club on suunniteltu uuden sukupolven matkailijoille, jotka haluavat nauttia lomallaan hyvästä ruoasta sekä musiikista ja tutustua uusiin ihmisiin. Hotellin modernit huoneet on sisustettu hillityn skandinaavisesti, ja huoneita on tarjolla niin pienille kuin isommillekin seurueille. Kreetan Cook’s Club -hotellin allasalue toimii kokoontumispaikkana, missä vieraat voivat nauttia dj:den soittamasta musiikista sekä tuoreista mehuista ja drinkeistä. Ravintola Cantina tarjoaa katuruokaa eri puolilta maailmaa paikallisia kreikkalaisia klassikkoruoka-annoksia unohtamatta. Captain Cook -cocktailbaarin drinkkilistan on kehittänyt berliiniläinen baarimikko David Wiedermann. Baarissa on tarjolla kaikkea tuorepuristetuista mehuista drinkkeihin, ja juomat koristellaan hotellin oman yrttitarhan yrtein.

Lisätiedot ja korkearesoluutioiset kuvat:
Aura Soininen, viestintäpäällikkö, Tjäreborg, p. 040 740 0519 tai aura.soininen@tjareborg.fi