Havainnekuva heinäkuussa Kyprokselle avattavasta Ocean Beach Club -hotellista

Uutta ensi kesänä - Tjäreborg avaa kolmannen Ocean Beach Club -hotellinsa Kyprokselle

Tjäreborgin suosittu perhehotelliketju Ocean Beach Club kasvaa ensi kesänä ja kolmas O.B.C. -hotelli avataan Kyprokselle heinäkuussa 2017. Uusi hotelli sijaitsee aivan meren äärellä kahden hiekkarannan, Sandy Bayn ja Nissi Beachin, välissä. Osassa hotellihuoneista on suora pääsy terassilta uima-altaaseen.

Ylellisyydestään ja rauhallisuudestaan tunnetut Ocean Beach Club by Sunwing Resort -hotellit sopivat perheille, jotka arvostavat kaunista designia ja hyvää ruokaa rentouttavassa ilmapiirissä. Ocean Beach Club pohjautuu samalle perusidealle kuin Tjäreborgin Sunwing Family Resort -hotellit, jotka ovat laadultaan ja toiminnoiltaan tasokkaita perhehotelleja. O.B.C. -hotellikonsepti on vielä astetta korkeatasoisempi ja ylellisempi. Kaksi aikaisemmin avattua O.B.C. -hotellia sijaitsevat Kreetalla ja Gran Canarialla.

- Asiakkaamme arvostavat Ocean Beach Club -hotellejamme ja tästä syystä olemme erityisen iloisia, että pystymme kysynnän kasvaessa avaamaan kolmannen O.B.C. -hotellin Kyproksella. Hotellissa on 96 huoneistoa ja ne on sisustettu pohjoismaiseen raikkaaseen tyyliin. O.B.C. tarjoaa perheille parasta mahdollista asumista, jossa on ripaus luksusta, sanoo Arja Pucilowski, Tjäreborgin tiedotuspäällikkö.

Suora käynti uima-altaalle
Hotellissa on useita erilaisia huoneistotyyppejä kuten Compact Suites -huoneistot, joissa on yhdistetty makuu- ja olohuone ja parveke tai terassi. Huoneistoihin mahtuu jopa neljä henkilöä. Useiden huoneistojen terassilta on suora käynti uima-altaaseen. Kahden huoneen Club Suites -huoneistoissa on suuret parvekkeet tai terassit, ja myös osassa näistä huoneista on suora käynti uima-altaalle.

Uutta O.B.C. -hotellia voi kuvailla suurena oleskelutilana, missä on useita seurusteluun ja mukavaan oleiluun sopivia paikkoja. Hotellissa on korkeatasoinen ravintola ja viihtyisä allasalue. Elämä Kyproksen Ocean Beach Club -hotellissa on rauhallista ja leppoisaa. Kun haluaa liikuntaa tai aktiviteetteja, voi suunnistaa viereiseen hotelliin, Tjäreborgin Sunwing Sandy Bay Beachiin, jonka kaikki palvelut kuten SATS ELIXIA -treenitunnit kuntosaleineen sekä SPA ovat hotellivieraiden käytössä. Perheen pienimmät voivat viettää aikaa Lollon & Bernien Miniland -lastenkerhossa ja teineille on tarjolla Teen Lounge.

Hintaesimerkki:
Lähtö Helsingistä 21.8.2017, nelihenkisen perheen hinta alkaen 2 555 euroa.
Lähtö Helsingistä 31.7.2017, nelihenkisen perheen hinta alkaen 2 810 euroa.

Listätietoja:

Tjäreborg on Suomen kolmanneksi suurin matkanjärjestäjä ja sen tarjonnassa on yli 400 matkakohdetta yli 50 maassa. Tjäreborg myy tilauslennoilla tehtäviä valmismatkoja, reittilennoilla tehtäviä kaupunki- ja kaukomatkoja, risteilyjä sekä myös pelkkiä lentolippuja ja hotellimajoituksia. Tjäreborgin vuosittainen matkustajamäärä on n. 190.000. Tjäreborg on osa Thomas Cook Northern Europe -konsernia, joka on Pohjoismaiden suurin matkan-järjestäjäkonserni ja johon kuuluvat matkanjärjestäjät Ving Ruotsissa ja Norjassa, Spies Tanskassa sekä tilauslentoyhtiö Thomas Cook Airlines Scandinavia. Thomas Cook Northern Europe on osa kansainvälistä matkailualan konsernia Thomas Cook Group plc:tä, joka on noteerattu Lontoon pörssissä. Thomas Cook Group plc:n vuosittainen matkustajamäärä on n. 20 miljoonaa.