Ensimmäinen veneilyn verkkomedia Suomeen

Totalvene.fi on ensimmäinen journalistinen veneilyn verkkojulkaisu Suomessa. Julkaisun takana on vankan, vuosikymmenten veneily- ja toimitustyön kokemuksen omaava parivaljakko, Jan Sjölund ja Kari Lallukka.

– Totalvene.fi on uusista kotimaisista ja kotimaassa myytävistä veneistä sekä tuoreimmista elektroniikka-uutuuksista ja veneilyn trendeistä raportoiva kanava, joka haluaa olla ensimmäisenä välittämässä ajankohtaisia kuulumisia veneilyn maailmasta, kertoo Totalvene.fi:n päätoimittaja Jan Sjölund.

– Tuotamme Totalvene.fi -verkkojulkaisuun päivittäin laadukasta toimituksellista sisältöä artikkeleina, kuvina ja videoina tinkimättömästi ja journalistisia periaatteita noudattaen.

Mainosrahoitteisena kanavana Totalvene.fi on yleisölle täysin ilmainen. Toimintansa sivusto rahoittaa banneri- ja natiivimainonnalla. Kaupalliset aineistot erotetaan selkeästi omiksi kokonaisuuksiksi toimituksellisesta sisällöstä.

– Totalvene.fi:n kaltaiselle veneilyn verkkojulkaisulle on ollut runsaasti kysyntää, johon nyt vastaamme. Tarjoamme mainostajille ainutlaatuisen kanavan tavoittaa veneilystä kiinnostunut yleisö kohdennetusti ja oikea-aikaisesti, toteaa toimitusjohtaja Kari Lallukka.

Totalvene.fi:n tavoitteena on nousta Suomen suurimmaksi veneilymediaksi, joka yhdistää nykyiset ja tulevat veneilijät, veneilyn harrastajat ja alan kaupalliset toimijat saman verkkoportaalin alle.

Totalvene.fi avautuu 2.11.2017.

Kari Lallukka on kustannustoiminnan ja mediamyynnin taitaja, joka on toiminut veneilyalalla aktiivisesti vuodesta -83. Lallukka oli mukana perustamassa Venepörssiä vuonna -95 ja Venemestari-lehteä vuonna 2005.

Jan Sjölund aloitti Venepörssissä vuonna -98 ja oli mukana perustamassa Venemestari-lehteä, jonka päätoimittajana ja venetestaajana hän on toiminut vuodesta 2005. Sjölund on ollut kansainvälisen, 17-jäsenisen Best of Boats -testiraadin ainoa suomalaisedustaja vuodesta 2014 sekä Veneilytoimittajat ry:n puheenjohtaja vuodesta 2009.

Totalvene.fi:n omistaa Total Websites Oy, joka on 2017 perustettu yksityisomisteinen yhtiö.

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

Totalvene.fi on Suomen ensimmäinen laadukasta toimituksellista sisältöä tuottava ja julkaiseva veneilyn verkkomedia, joka panostaa ajankohtaisuuteen ja asiantuntemukseen.

Sisällön painopiste on uutuustuotteissa, jotka Totalvene.fi esittelee ja testaa tuoreeltaan ensimmäisenä Suomessa. Asiantuntevat venetestit sekä moottori- ja elektroniikka-artikkelit pitävät Totalveneen lukijat mukana veneilymaailman sykkeessä ja ajan hermolla. Lisäksi Totalvene kertoo ja kuvaa veneilyn arkea ja juhlaa – telakalta vesille. Totalveneestä löytyy joka päivä jotain uutta.

Totalvene.fi toimituksella on yli 20 vuoden kokemus veneilymediasta ja se toimii yhteistyössä Venemestari-lehden kanssa. Totalvene.fi-verkkomediaa julkaisee Total Websites Oy.

Jan Sjölund

Lehdistön yhteyshenkilö päätoimittaja +358 40 757 0786