Travellinkin uusi design ja toiminnallisuus tehty asiakaslähtöisesti

Travellink haluaa asettaa asiakkaiden tarpeet keskipisteeseen uudella ilmeellä ja useilla uusilla toiminnoilla, joissa käyttäjäystävällisyys on tärkeintä. Travellinkin asiakkaiden käytettävissä on nykyisin yli 560 lentoyhtiötä, 165 000 hotellia 60 maassa, noin 5 000 autonvuokrauspaikkaa 80 maassa ja aktiviteetteja yli 850 kohteessa ympäri maailman. Kun valikoima on näin laaja, tarve hakutulosten helpolle silmäilylle on suuri. Sen mahdollistamiseksi Travellink on lanseerannut uuden lajittelutoiminnon sekä upouuden tavan hakea matkoja.

Travellink haluaa uudella ilmeellä helpottaa varausten tekemistä entisestään. Lentojen uudet suodatustoiminnot sisältävät muun muassa matkan pituuden, meno- ja paluumatkan ajan ja vaihtojen enimmäismäärän. Näillä toiminnoilla pyritään mukauttamaan hakutuloksia entistä paremmin yksilöllisten mieltymysten mukaisesti. Myös hotellien ja yhdistettyjen lento- ja hotellimatkojen hakutuloksia on päivitetty. Eri hotelliluokkien hintayhteenveto on entistä selkeämpi, ja uutta karttatoimintoa voi käyttää hotellien lajitteluun.

Asiakkaille, jotka tietävät mitä haluavat lomallaan tehdä mutta eivät ole vielä päättäneet kohdetta, lanseeraamme nyt palvelun ”vertaile kohteita”. Useiden hakujen tekeminen eri kohteista vie aikaa ja niiden vertailu voi olla vaikeaa, koska tulokset eivät näy samalla sivulla. Nyt Travellinkissä voi hakea enintään kuusi kohdetta. Tulokset esitetään yhdellä sivulla, jolla asiakas voi helposti vertailla hintoja ja lähtöjä.

• Matkailu

• vertaile kohteita
  • edulliset lennot

Travellink on Pohjoismaiden johtava nettimatkatoimisto Suomessa, Ruotsissa,Tanskassa ja Norjassa. Travellink tarjoaa palveluita kolmella eri liiketoimintaa-alueella: vapaa-ajan matkoissa, liikematkoissa sekä kokous- ja ryhmämatkoissa. Valikoimaan kuuluu 560 lentoyhtiötä, 165.000 hotellia sekä 5.000 autonvuokraustoimipistettä 80 maassa. Travellink kuuluu Odigeo-ryhmään. Vuonna 2011 Travellinkilla oli 830.000 matkustajaa ja liikevaihto oli 300 MEUR. Travellink harjoittaa myös vapaa-ajan matkojen myyntiä Opodo tuotemerkin alla Pohjoismaissa sekä Puolassa.