Avoin työpaikka: Asentaja

Unisport on urheilu- ja liikuntapaikkojen toimittaja ja markkinajohtaja Pohjoismaissa. Haemme kasvavaan ja reippaaseen joukkoomme Asentajia.

Työn kesto on huhtikuu-lokakuu. Työ on reissutyötä maanantaista perjantaihin. Toimialueenamme on koko Suomi.

Oletko:

• oma-aloitteinen ja asenteesi on kunnossa?
  • fyysisesti hyvässä kunnossa?
  • tiimipelaaja, joka tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa?
  • kykenevä näkemään asioista positiivisia puolia?
  • innostunut ja nopea oppimaan?

Pidätkö siitä, että:

• asioista puhutaan oikeilla nimillä?
  • kun onnistut, niin sinut palkitaan ja silloin kun et onnistu, sinua kannustetaan?
  • saat liikkua työn mukana?

Tarjoamme:

• perehdytyksen työhön
  • laadukkaat tuotteet, joita on ilo asentaa
  • nykyaikaiset työvälineet
  • mukavan työyhteisön
  • kilpailukykyisen palkkauksen

Sinulla on:

• kunnianhimoa, nöyryyttä ja aitoa intoa oppia uutta
  • kykyä heittäytyä uusiin haasteisiin? Sinun ei tarvitse vielä olla urheilurakentamisen ammattilainen

Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa Tero Hautakangas puh. 050-546 0550. Lähetä vapaamuotoinen hakemus 11.2.2018 mennessä tämän sivun kautta: https://rekrytointi.com/avoimet-tyopaikat/unisport/asentajia/144348/ . Ilmoitamme työhaastatteluun valituille henkilökohtaisesti.

Unisport on urheilu- ja liikuntapaikkojen toimittaja ja markkinajohtaja Pohjoismaissa. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaista palvelua sisä- ja ulkoliikuntapaikkojen suunnittelusta avaimet käteen -toimituksiin ja välineisiin sekä huolto- ja ylläpitopalveluihin. Vahvuuksiamme ovat jatkuva tuotekehitys, oma tuotanto, kokonaistoimitukset ja kattava tuotevalikoima. Yhtiöllä on n. 300 työntekijää, 23 toimipistettä ja neljä tuotantoyksikköä kuudessa maassa. Pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Unisportin tytäryhtiöt Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja Latviassa täydentävät toisiaan tuotetarjonnan osalta ja maantieteellisesti.

• rekry
  • rekrytointi