Unisport on liittynyt Viher- ja ympäristörakentajat ry:n jäseneksi

Unisport tarjoaa asiakkailleen ja kumppaneille laadukkaat ja ympäristöystävälliset kotimaiset tuotteet, asiantuntevan ja urakoitsijan näkökulmaa ymmärtävä myyntipalvelun, tarkan ja varman toimituksen sekä markkinoiden kattavimman One Stop Shop -valikoiman.

- Osana laajentuvaa ja kehittyvää Unisport-konsernia, pystymme tarjoamaan osaamistamme ja monipuolisia vaihtoehtoja asiakkaille ja kumppaneillemme. Käytössämme ovat kaikkien Unisport-maiden asiantuntijat niin suunnittelussa, tuotekehittelyssä, asennuksessa kuin huollossa. Tuotteista esimerkiksi SafegrassEco ja hiekkatekonurmet edustavat alansa ehdotonta huippua. Saltexin hiekkatekonurmet ovat lateksivapaita (lateksi liukenee ympäristöön) ja näin ollen erittäin ympäristöystävällisiä ja täysin kierrätettäviä tuotteita. One Stop Shop -periaatteella meiltä löytyvät laadukkaat tuotteet koko lähiliikuntapaikan kalusteiksi, kertoo Antti Leppäkorpi Unisportilta.

- Yhdellä toimituksella turva-alustat, nurmet ja kalusteet – lisäksi tarkka toimitus ja asiantunteva palvelu, tiivistää Leppäkorpi

Unisport näkee VYRA-jäsenyyden merkittävänä asiana ja aikoo jatkossakin toimia alan aktiivisena toimijana ja toimittajana.

- Yhdistyksen kautta tavoitamme kerralla alan kaikki merkittävät viherrakentajat. Pystymme jakamaan tietoa sekä käymään keskusteluja digitaalisissa kanavissa sekä osallistumaan myös luennoille ja muihin alan tapahtumiin. VYRA:ssa on paljon jo ennestään tuttuja kumppaneita ja on hienoa päästä taas tiiviiseen yhteistyöhön, jatkaa Leppäkorpi.

Mitkä asiat nousevat esille lähitulevaisuudessa Unisportin näkökulmasta?

- Helppohoitoisuus, kierrätettävyys, tuotteen koko elinkaari, käytettyjen materiaalien laatu sekä tiukentuvat vaatimukset ympäristöystävällisyydessä esimerkiksi juuri lateksivapaiden hiekkatekonurmien osalta. Lateksihan on vesiliukoinen materiaali ja kulkeutuu valumavesien mukana ympäristöön. On hyvä muistaa että liukenemista tapahtuu jo kohteen takuuaikana, mainitsee Leppäkorpi.

Lue lisää SafegrassEco-tuotteesta tästä linkistä. Lisätietoa palveluistamme sekä tuotteistamme löydät verkkosivuiltamme www.unisport.com ja Antti Leppäkorpi, antti.leppakorpi@unisport.com ja 040 835 8699 ja Sari Pasanen, sari.pasanen@unisport.com ja 040 675 3146

• Urheilu

Sami Verno