Näe ja koe 30 Jordanian historiallista nähtävyyttä Google Maps -palvelussa

Nyt jokaisen on mahdollista tehdä tutkimusmatka esimerkiksi Petran muinaiskaupunkiin, Ajlounin keskiaikaislinnaan sekä Ammanin roomalaiseen amfiteatteriin. Eikä tarvitse huolia kipeistä jaloista taikka hiekasta varpaiden välissä.

Google Maps on 23. marraskuuta 2015 julkaissut katunäkymät 30 jordanialaiseen historialliseen nähtävyyteen. Ehkä nämä virtuaaliset vierailut inspiroivat myös matkaamaan tähän kauniiseen ja ystävälliseen Lähi-idän kuningaskuntaan.

Lisämausteena on mahdollista kuulla Jordanian kuningattaren Ranian kertovan muutamista Google Street View -paikoista.

”Hänen majesteettinsa kuningatar Rania on aina ollut merkittävässä roolissa Jordanian matkailun tukemisessa. Hän edustaa täydellisesti vieraanvaraista jordanialaista kulttuuria. Tämä on aito esimerkki siitä, kuinka kuningattaremme jatkuvasti, ja omasta aloitteestaan, tukee matkailua", sanoo Jordanian matkailutoimiston, JTB:n johtaja, Abed AlRazzakArabiat.

Youtubessa on myös nähtävillä lyhyt videomatka Petran muinaiskaupunkiin. Videolla kuningatar Rania kertoo tästä erityisestä paikasta: https://www.youtube.com/watch?v=yXdYec1Z8PQ

Rikkaan kulttuuriperintönsä ohella Jordania tarjoaa mm. maukasta ruokaa, runsaasti hyvinvointimatkailumahdollisuuksia sekä upeita luontoelämyksiä sekä vuorilla että aavikolla.

Aloita virtuaalinen matkasi osoitteessa: g.co/Jordanhighlights

• Media, viestintä

• matkailu
  • matkat
  • jordan
  • jordania
  • google street view
  • petra

United Spirit Nordic on pohjoismainen GSA-toimisto, jonka asiakkaina ovat Trinidad & Tobago Tourism, Jordan Tourism ja Star Clipper.