Juomapullojen suosikki uudistui: CamelBak® Eddy®+ aukeaa helposti, sulkeutuu tiiviisti

Henkilökohtaisen nesteytyksen maailmanjohtaja CamelBak® on uudistanut suositun pillillisen Eddy®-juomapullon. Yhdellä kädellä avattavalla, tipattomalla CamelBak® New Bite Valve™ -suukappaleella varustettu juomapullo on suunniteltu päivittäiseen käyttöön.

Työmatkalle, urheiluun sekä retkeilyyn soveltuvan juomapullon vaatimuksiin kuuluvat keveys ja kestävyys sekä helppo kuljetettavuus ja puhdistettavuus. Nämä ominaisuudet yhdistyvät CamelBak® Eddy®+ -juomapullossa.

Uudessa Eddy+® -juomapullossa pillin ja korkin kiinnityskohdat on erittäin hyvin tiivistetty. Suukappale tarjoaa jopa 25 prosenttia suuremman veden virtaaman aiempaan Eddy®-pulloon verrattuna. Kuljetuksen ajaksi suukappale taittuu suojaan ja sulkee samalla pullon tiiviiksi.

Integroitu kiinnityslenkki tekee pullon kantamisesta helppoa, ja siihen saa tarvittaessa kiinnitettyä pukukopin avaimet treenin ajaksi esimerkiksi erillisellä karabiinilla (ei sisälly tuotteeseen). Juomapullo sopii useimpiin mukitelineisiin niin autoissa kuin polku- ja sähköpyörissäkin. Eddy®+ -juomapulloa voidaan käyttää juodessa pystyasennossa, jolloin pullo ei peitä näkökenttää. Koska sisäosan pilli on irrotettavissa, juomapulloa voidaan käyttää muissakin asennoissa.

Juomapullon materiaali on iskunkestävää, BPA-vapaata Tritania™, joten se kestää päivittäisessä käytössä hyvin ja on helppo puhdistaa käsin tai astianpesukoneessa. Eddy®+ -juomapullon materiaalit eivät aiheuta veteen lainkaan hajuja tai makuja.

Suukappaleen ja pillin voi vaihtaa. Juomapullossa on Universal-kierre. Ainutlaatuinen korkki sopii moniin muihinkin pulloihin, ja pullon kierteeseen sopivat useimmat vedenpuhdistajat. Pulloon ovat vaihdettavissa myös CamelBak® Chute Mag® Cap - ja Hot Cap -korkit.

Materiaali- ja valmistusvirhetakuu on kymmenen vuotta. Pulloa on myynnissä kahdessa eri koossa ja useissa eri väreissä.

CamelBak® Eddy®+ löytyy hyvin varusteltujen vapaa-ajan ja urheilun erikoisliikkeiden sekä tavaratalojen valikoimista kautta Suomen. Maahantuojan suositushinta on 24,90 euroa (0,75 litran pullo) ja 22,90 euroa (0,6 litran pullo).

Johtava juomaratkaisujen kehittäjä - CamelBak®

CamelBak® on perustettu vuonna 1989 Kaliforniassa, USA:ssa. Yritys on maailman johtava juomaratkaisujen kehittäjä, toimittaja ja alkuperäisvalmistaja, joka on kehittänyt kädet vapaana -nesteytyksen. Juomarepun ja juomasäiliön synonyymi maailmalla on CamelBak®. Tuotteet ovat laajalti patentoituja, ja nerokas Big Bite Valve™ -suukappale on alansa tunnetuin tuotekehityksen tulos.

CamelBak® on ainoa valmistaja, joka tarjoaa veden mukana kuljettamiseen erittäin laajan valikoiman ratkaisuja sisältäen juomapullot, juomapullovyöt, juomavyöt, juomareput, juomasäiliöt, vedenpuhdistimet ja tarvikkeet. CamelBak®-tuotteet soveltuvat urheilukäytöstä retkeilyyn, matkustukseen ja terveelliseen arkeen. CamelBakin® filosofiaan kuuluu kehittää yhä uusia ratkaisuja, jotta ihmiset joisivat enemmän vettä ja parantaisivat suorituskykyään.

www.vandernet.com

tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen

• Urheilu

• nesteytys
  • tiivis
  • juomapullo
  • camelbak

Vandernet Oy on yksityisesti omistettu maahantuontiyritys, joka on keskittynyt alkuperäisvalmistajien innovatiivisiin ja korkealuokkaisiin tuotteisiin vaativimmillekin käyttäjille. Henkilökuntamme on sitoutuneita ammattilaisia. Tuotteitamme kohtaat urheilu- ja ulkoilukäytössä, vaelluksilla, kiipeilyssä, vaativissa työolosuhteissa sekä yritysten viestinnässä.

Koulutamme asiakkaitamme ja jaamme teknisten asiantuntijoidemme parhaat vinkit. Toimimme tukkurina; löydät valikoimaamme hyvin varustetuista erikoisliikkeistä, urheilukaupoista sekä tavarataloista. Myynnistä vastaavat jälleenmyyjät. Olemme myös viettäneet aikaamme runsaasti asfaltin ulkopuolella, jotta tietäisimme, mistä puhumme. Pyrimme jatkuvasti kehittämään osaamistamme ja ylläpitämään intohimoamme olemalla aktiivisia. Etsimme koko ajan uusia ideoita ja hyviksi koettujen tuotteiden käyttösovelluksia.

Henkilökuntamme purjehtii, laskee mäkeä, sukeltaa, ui, hiihtää, vaeltaa, kiipeää vuoria, lumikenkäilee, leijahiihtää, surffaa, juoksee ja viettää muutenkin aikaansa luonnossa. Lisäksi teemme kiinteää yhteistyötä teknisten asiantuntijoidemme kanssa. Heitä on vuoristo-oppaista ultrajuoksijoihin, uimareihin, kiipeilijöihin ja ääripään laskijoihin. Näin myös tuoteryhmämme ovat rakentuneet. Liikutpa luonnossa tai kaupungissa, me haluamme tarjota varusteita, joilla elämys on miellyttävä ja antaa lämpimiä värinöitä. Tervetuloa Vandernetin edustamien ja jakelemien tuotteiden maailmaan!